عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره آموزشی ۲ روزه مدیریت فرایند در شرکت زامیاد
دوره آموزشی مدیریت فرایند

برگزاری دوره آموزشی ۲ روزه مدیریت فرایند در شرکت زامیاد

در تاریخ های ۲۰ و ۲۳ دی ماه و طی دو روز دوره مدیریت فرایند (BPM) برای کارکنان واحد سیستم ها و روش ها و فناوری اطلاعات شرکت زامیاد بطور مشترک برگزار گردید.

نکات قابل تامل برای سایر سازمانها که میتوان از این دوره آموخت عبارتند از:

  • این دوره بطور مشترک با حضور کارشناسان و مدیران واحد سیستم ها و روش ها و فناوری اطلاعات برگزار شد. علت این امر هم این است که معمولاً بین این دو نوع واحد فاصله وجود دارد که مدیران شرکت زامیاد بصورت هوشمندانه با برگزاری دوره آموزشی و اقدامات مشترک بین این دو واحد سعی در پر کردن فاصله بین این دو واحد داشتند.

  • واحد سیستم ها و روش های شرکت زامیاد از مدت ها قبل اقدامات مقتضی جهت پروژه های اینچنینی را اغاز کرده بودند لیکن مانند اکثر سازمانهای ایرانی مشکلات اصلی در فاز پیاده سازی و اجرای فرایندها بود. بر همین اساس بیشتر مطالب معطوف به مباحث مربوط به پیاده سازی فرایندها در شرکت بود. بر همین اساس ترفندهای موثر جهت انجام پروژه مدیریت فرایند چابک توسط مهندس رمضانی برای دوستان تشریح گردید. در مورد اینکه چطور سازمان ها میتوانند مدیریت فرایند را بصورت چابک و با صرف زمان و هزینه بسیار پایین انجام دهند در دوره های آموزشی حضوری ما بطور مفصل صحبت خواهد شد.

  • این واحد از ابزار کنترل و پایشی مناسبی (نرم افزار BI شرکت SAP) جهت سنجش عملکرد فرایندها و فعالیت های سازمان برخوردار است لیکن در صورت افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون (تعداد فعالیت های مکانیزه یا الکترونیکی سازمان تقسیم بر کل فعالیت ها) میتوانند استفاده فوق العاده ای از این نرم افزار نمایند. کما اینکه هم تکنون نیز با حضور متخصصان و کارشناسان خبره و مدیران خوش فکر نیز تا حدود قابل توجهی این نرم افزار بکارگیری شده است.

  • نکته جالب و در خورد توجه دیگر در مورد شرکت زامیاد توانایی و تلاش فوق العاده واحد فناوری اطلاعات در توسعه نرم افزارهای کاربردی از جنس MIS است بطوریکه ۵۱ سیستم توسط این واحد تولید شده است. نکته حائز اهمیت اینکه این واحد درصورت داشتن ابزاری قدرتمند و سریعتری مثل نرم افزار BPMS قادر خواهد بود بطور فزاینده ای ضریب نفوذ مکانیزاسیون این شرکت را افزایش دهد.

مشاهده سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فرایند

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .