عضویت در کانال مدیریت فرایند
مرور مهم ترین فعالیت های ما در سال ۹۶

پیشاپیش سال جدید را به همه شما عزیزان تبریک عرض میکنیم و امیدواریم در سایه الطاف الهی سالی پربرکت و آکنده از شادی برایتان باشد.

سال ۱۳۹۶ با تمام فراز و فرودهایش رو به پایان است. تیم  bpmtraining.netدر این سال دست به کارهای بزرگی زد که مرور برخی از آنها با شما همراهان گرامی خالی از لطف نیست.


در حوزه دوره های آموزشی

  • حدود ۱۰ دوره آموزش مدیریت فرایند بصورت ثبت نامی برگزار کردیم و بیش از ۱۵۰ نفر در این دوره ها شرکت کردند.
  • برگزاری ۴ کارگاه تخصصی مدلسازی فرایند با محوریت استاندارد BPMN و آموزش نرم افزار ویژوال پارادایم بصورت ثبت نامی
  • برگزاری ۵ دوره آموزش نرم افزار پروسس میکر بصورت ثبت نامی
  • برگزاری ۴ کارگاه آموزشی نرم افزار بیز ای جی. یکی بصورت ثبت نامی و ۳ دوره در ۳ شرکت نرم افزاری معتبر به منظور اشنایی با قابلیت های یک نرم افزار BPMS کلاس جهانی و با کیفیت
  • برگزاری دو دوره طلایی آموزش ۴ نرم افزار BPMS بصورت ثبت نامی برای سازمان هایی که قصد انتخاب نرم افزار BPMS را داشتند.
  • برگزاری ۴۰ دوره آموزشی مدیریت و مدلسازی فرایند در شرکت ها و سازمان های مختلف از جمله بانک تجارت، پالایشگاه گاز اصفهان، آریا همراه سامانه، توزیع برق اهواز، برق منطقه ای آذربایجان، شرکت سایپا، شرکت زامیاد، توزیع برق اصفهان، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بیمارستان کوثر شیراز، تامین اجتماعی نیروهای مسلح، بیمارستان بقیه الله (عج)، پمپیران، جامعه المصطفی، سمند ریل، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، شرکت طراحی، مهندسی و سات تجهیزات سایپا و…
  • برگزاری دوره آموزشی انواع نرم افزارهای BPMS حسب نیاز سازمان ها در محل آنها از قبیل: نرم افزار Activiti BPMS، نرم افزار Oracle BPM، نرم افزار ProcessMaker، نرم افزار Bizagi، نرم افزار Cummunda BPMS

مشاوره انجام پروژه مدیریت فرایند

امسال بیش از ۳۰ شرکت و سازمان با ابعاد مختلف از خدمات مشاوره رایگان ما در حوزه مدیریت فرایند استفاده کردند. نکته مهم اینکه در این جلسات راهکارهایی ارائه میشود که بر اساس آنها سازمان ها میتوانند پروژه های مدیریت فرایند را در سازمانشان با هزینه های بسیار بسیار اندک در مقایسه با پروژه های مرسوم در سطح کشور انجام دهند. همچنین ریسک های انجام پوزه های مدیریت فرایند خصوصاً در کشور ما تبیین میشود.


مشاوره انتخاب نرم افزار BPMS

در سال ۱۳۹۶ حدود ۴۰ سازمان و شرکت از مشاوره انتخاب نرم افزار BPMS ما استفاده کردند. در بین این سازمان ها ۳ وزارتخانه وجود داشتند که طبق گفته خودشان در انتخاب نرم افزار BPMS دچار سردرگمی شده بودند ولی پس از برگزاری جلسات مشاوره رایگان انتخاب نرم افزار BPMS توانستند بهترین و مناسب ترین گزینه را با حداقل هزینه ممکن انتخاب و شروع به پیاده سازی فرایند در این نرم افزارها نمایند.


در حوزه تولید محتوا

 

سایر خدمات

  • راه اندازی سرویس کاریابی در حوزه مدیریت فرایند. از طریق این سرویس شرکت ها و سازمان ها میتوانند آگهی استخدام خود در زمینه مدیریت فرایند را بصورت رایگان در وب سایت ثبت و در معرض دید متخصصین این حوزه قرار دهند.
  • راه اندازی خدمت مربی گری پروژه های مدیریت فرایند.
  • برگزاری چندین وبینار رایگان در حوزه مدیریت فرایند
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند و نرم افزارهای BPMS در وب سایت (۱۰۰ جلسه) و کانال تلگرام (۶۰ جلسه). البته هنوز این دوره آموزشی به پایان نرسیده است و در حال برگزاری است.

 

امیدواریم در سال ۹۷ با کمک همه شما عزیزان بتوانیم گام های بلندتری در زمینه آموزش مدیریت فرایند و ارتقاء فرهنگ مدیریت فرایند در کشور عزیزمان برداریم.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .