عضویت در کانال مدیریت فرایند
یک ادعای مضحک!

 

به گفته برخی شرکت های نرم افزاری، نرم افزار بیز ای جی نسخه ۱۱ دارای حفره امنیتی است ! ولی نسخه ۸ که سال ها توسط شرکت هایشان به فروش می رسید و تکنولوژی آن مربوط به ده سال قبل است حفره امنیتی نداشت!!

پس از کسب سود سرشار حاصل از فروش نسخه ۸ نرم افزار بیز ای جی توسط برخی شرکت های نرم افزاری با قیمت های کلان، با توجه به اینکه نسخه ۱۱ نرم افزار بیز ای جی توسط آنها به فروش نمیرسد و از سبد محصولاتشان خارج شده است، حالا تبدیل به نرم افزار نا امنی شده است! که در واقع اینطور نیست. 


به عبارتی به زعم این شرکتها پس از به روزرسانی های مستمر و استفاده از برترین تکنولوژی های روز نرم افزار، حفره های امنیتی نرم افزار بیز ای جی که از سال ۲۰۰۳ و نسخه ۸ به وضوح نمایان بودند نه تنها برطرف نشده است بلکه افزایش پیدا کرده است. بر اساس اسناد موجود قابل دسترس در سایت شرکت بیز ای جی حفره هایی که علت اصلی از دست دادن داده های ذخیره شده در بسیاری از شرکت های استفاده کننده از این نرم افزار در دهه اخیر بودند که هم اکنون بر طرف شده اند.


و اگر پایین بودن امنیت نرم افزار صحت داشته باشد، این شرکت های نرم افزاری ایرانی، باید پاسخگوی صدها مشتری باشند که به آنها نرم افزار بیز ای جی نسخه ۸ را فروخته اند. نسخه ای که قطعا نسبت به نسخه کنونی بسیار امنیت پایین تری داشته است.

قطعاً کمپانی مثل بیز ای جی پیشرفت میکند نه پسرفت. در نتیجه شاید نسخه ۸ که توسط شرکت های نرم افزاری ایرانی به فروش میرفت دارای باگ نرم افزاری است ولی بعید است این باگ ها در نسخه ۱۱ و پس از گذشت ۱۰ سال برطرف نشده باشند.


به زودی نتایج تست های امنیتی نسخه ۱۱ بیز ای جی جهت اطلاع دوستان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همکاران ما نسخه ۱۱ نرم افزار بیز ای جی را در بیش از ۱۰ سازمان بزرگ خصوصی و دولتی مستقر کرده اند و فرایندهای قابل توجهی نیز در این نرم افزار پیاده و اجرا شده است و مشکل امنیتی با رعایت اصول امنیت پیش نیامده است.


این ادعا دقیقاً زمانی مطرح میشود که شرکت هایی در کشور در نظرگرفته اند آخرین نسخه از نرم افزار Bizagi را با هزینه بسیار پایین در اختیار سازمانها و شرکتهای داخلی قرار دهند.

اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار Bizagi را اینجا ببینید.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .