عضویت در کانال مدیریت فرایند
جلد اول کتاب Fundamentals of Business Process Management
اتوماسیون اداری

بهترین رفرنس آموزش مدیریت فرایند در سطح دنیا همین کتاب است. 

 

جلد اول کتاب اصول و مبانی مدیریت فرایند (Fundamentals of Business Process Management) مشتمل بر ۴ فصل اول کتاب با محوریت مدلسازی فرایند و استاندارد BPMN2 منتشر و هم اکنون بصورت الکترونیکی قابل تهیه است.

دوستان عزیز توجه نمایند، پس از واریز مبلغ فایل کتاب در قالب یک فایل پی دی اف قابل دانلود بوده و برایتان ایمیل خواهد شد.

ویژه بودن این کتاب علل مختلفی دارد که برخی از آنها را میتوانید از اینجا مطالعه نمایید.

 

کتاب اصول و مبانی مدیریت فرایند

 

به دلیل حجم نسبتاً بالای کتاب و اینکه ترجمه تمام آن بالغ بر ۱۰۰۰ صفحه خواهد بود، آنرا در دو  جلد تهیه و تا مدت کوتاهی جلد دوم نیز تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

تمرکز ۴ فصل اول که در این کتاب ارائه شده است بر روی شناسایی و مدلسازی فرایندها بر اساس استاندارد BPMN است. نکته بسیار حائز اهمیت اینکه حدود ۲۰۰ تمرین و مثال در آن وجود داردکه با بررسی و انجام آنها نکات و آلمان های مربوط به استاندارد BPMN را برای خواننده جا افتاده و کاربردی سازی خواهد شد.

 

در فصل دوم این کتاب به خوبی روش هایی برای آغاز فاز مدلسازی و شناسایی فرایندها ذکر شده است که خروجی اصلی آن معماری فرایندها خواهد بود. در واقع چند رویکرد به منظور طراحی و توسعه معماری فرایند ارائه شده است. استخراج معماری فرایندها یکی از گام های اولیه و اصلی استقرار مدیریت فرایند بوده و معمولاً پاشنه آشیل بسیاری از پروژه ها در این حوزه به شمار می رود. در فصل دوم کتاب به ارائه توضیحات بسیار مفید و کاربردی در زمینه استخراج معماری فرایندها اشاره شده است و یک روش فوق العاده برای این موضوع تشریح گردیده است.

 

در فصل سوم کتاب، اصول اولیه مدلسازی فرایند آموزش داده شده است. در واقع فاز مدلسازی یا کشف فرایندها در این کتاب در سه فصل ارائه شده است. در فصل سوم، اصول اولیه و اساسی در مدلسازی فرایند و نمادهای اصلی برای مدلسازی اولیه فرایندها تشریح گردیده است تا خوانندگانی که با استاندارد BPMN2 و مدلسازی فرایندها آشنایی ندارند، با شیب ملایم از مباحث ساده تا مباحث پیشرفته مدلسازی را دنبال کنند.

 

طی فصل چهارم کتاب نمادهای پیشرفته تر استاندارد BPMN2 مورد اشاره قرار گرفته و انواع رویدادها، گیت وی ها، فعالیت ها و سایر نمادهای استاندارد با ذکر چندین مثال و تمرین آموزش داده شده است.

 

گفتنی است پاسخ تمرین های ارائه شده در طول هر فصل، در انتهای ارائه شده و تعدادی تمرین اضافی نیز بیان شده است. 

 

از اینجا میتوانید فهرست مطالب کتاب را مشاهده نمایید. 


برای خرید آنلاین کلیک کنید:

 

 

 


 

مشاهده این فیلم برابری میکند با چندین ماه مطالعه و تجربه کاری

 

دوره مدیریت فرایندهای کسب و کار

 


قابل ذکر است که ترجمه فصل های ۵ تا ۱۰ این کتاب توسط مدرسه مدیریت فرایند در قالب جلد دوم کتاب تهیه شده است که برای تهیه آن میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید. 

 

در ادامه میتوانید برخی قسمت های دیگر کتاب را مطالعه نمایید:

دانلود رایگان فصل اول کتاب

چرخه مدیریت فرایند برگرفته از کتاب  اصول و مبانی مدیریت فرایند (Fundamentals of Business Process Management)

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .