عضویت در کانال مدیریت فرایند
مدت ها بود به فکر توسعه برند تجاری خود بودیم
bpm School

کاری که باید مدت ها قبل انجام میدادیم ولی ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.


رسالت ما آموزش و معلمی است و ماحصل تجربیات چندین ساله خود در حوزه مدیریت فرایند، معماری سازمانی، تحلیل سیستم و موارد مشابه را در اختیار سازمان ها و شرکت هایی که درصدد هستند به سمت بهبود حرکت کنند قرار میدهیم.

میتوانیم دانش مان را در قالب پروژه های گران قیمت به مشتریان پیشنهاد دهیم لیکن تمام معلومات و تجربیات مان را بی دریغ در قالب دوره های آموزشی ارائه میکنیم.


همیشه از دو گروه صحبت های سخیف شنیده ایم ولی به مهربانی و اظهار محبت شما دلگرم هستیم. 

 

گروه اول: شرکت های نرم افزاری. زیرا جلوی سوء استفاده این شرکت ها ایستاده ایم. نرم افزارهایی توسط برخی از آنها با قیمت های بالا به فروش میرسند که تقریباً رایگان هستند و یا اینکه آن نرم افزار به خود آنها تعلق ندارد. ما میگوییم نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بابت نرم افزارهایی از جمله Bizagi، Processmaker و… توسط شرکت ها و سازمان ها وجود ندارد. این شرکت ها با اعمال تغییرات مختصری به قیمت ده ها میلیون تومان اقدام به فروش این نرم افزارها میکنند.

 

همچنین به دلیل اینکه اتوماسیون اداری را نقد میکنیم. زیرا نرم افزارهای گردش مکاتبات و اتوماسیون اداری در تضاد با فلسفه مدیریت فرایند هستند.

 

گروه دوم: شرکت های مشاوره مدیریت. این شرکت ها سال ها با دریافت مبالغ هنگفت اقدام به انجام پروژه هایی در حوزه مدیریت فرایند و معماری سازمانی میکردند که خروجی آن تعدادی زونکن بود. با به سازمان ها یاد میدهیم چگونه با هزینه بسیار بسیار کمتر کارهایی را خودشان در حوزه مدیریت فرایند انجام دهند که به نتیجه برسد.


حال نام تجاری مدرسه مدیریت فرایند را برای خود برگزیده ایم. البته انتخاب این نام به حدود دو سال قبل بازمیگردد.

امید است با یاری خداوند متعال گامی کوچک در راستای بهبود و افزایش کارآمدی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی کشور عزیزمان برداریم.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .