عضویت در کانال مدیریت فرایند
آغاز پروژه مدلسازی فرایندها و پیاده سازی آنها در نرم افزار BPMS در شرکت تکین کو

شرکت تکین کو در سال ۱۳۷۲ با هدف ارائه خدمات بازرسی فنی و کنترل خوردگی به ویژه در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی توسط جمعی از متخصصان و مدیران ارشد صنایع پتروشیمی در قالب یکی از شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی تاسیس گردید .

این شرکت در حال حاضر بعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای بازرسی فنی در ایران شناخته می شود که بعنوان اولین شرکت مهندسی مشاور ، سهام (فهرست سهام داران عمده) آن در بورس عرضه شده است.


به اطلاع می رساند که پروژه مدلسازی فرایندها و پیاده سازی آنها در نرم افزار BPMS در شرکت تکین کو توسط تیم ما و با همکاری شرکت آینده سازان عصر ویرا از حدود ۲ ماه قبل در این مجموعه آغاز شده است و تقریبا در مراحل انتهایی قرار دارد.

 

در این پروژه بیش از ۱۰ فرایند اصلی این شرکت خصوصاً فرایندهای حوزه عملیاتی (بازرسی) طی جلسات کارشناسی با استاندارد BPMN مدلسازی شد.

برخی از فرایندها عبارتند از:

  • درخواست مناقصه
  • تامین تجهیزات
  • تعیین منابع پروژه
  • ثبت نتایج بازرسی
  • وصول مطالبات
  • و…

در ادامه شمای کلی یکی از فرایندها را میتوانید مشاهده کنید. البته به علت آنکه فرایندها جزء دارایی‌های سازمان محسوب می‌شوند نمایش آن به صورت ناقص است.

 

 

در مرحله بعد فرایندهای مدلسازی شده و فرم های مورد استفاده در هر فرایند مورد تحلیل و اصلاح واقع گردید.

در ادامه فرایندها در نرم افزار Processmaker پیاده سازی شد. بخشی از یکی از فرم های پیاده سازی شده در نرم افزار پروسس میکر را در ادامه میتوانید مشاهده نمایید.

 

 

گفتنی است در این پروژه از ماژول های فارسی ساز، گزارش ساز، اطلاعات پایه، پلاگین SMS در فرم ها، تغییرات در ظاهر و زیباسازی، طراحی کارتابل برای درخواستهای مختلف کاربر پروسس میکر استفاده شده است.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .