عضویت در کانال مدیریت فرایند
مسابقه در مورد نرم افزار اتوماسیون اداری-فکر کنید، جایزه بگیرید!
نرم افزار اتوماسیون اداری

مسابقه در مورد نرم افزار اتوماسیون اداری

 

فکر کنید، جایزه بگیرید!

۲۰ دلیل نه گفتن به اتوماسیون اداری، گردش مکاتبات و دبیرخانه را قبلاً ارائه کرده ایم. از اینجا میتوانید این ۲۰ دلیل را مشاهده نمایید

 


هر یک از دوستان دلیل ۲۱ ام را برای ما ارسال کند و با دلایل ۲۰ گانه قبلی تکراری نباشد، بلافاصله یکی از محصولات ما را به دلخواه هدیه خواهد گرفت.

 

از اینجا میتوانید لیست محصولات را مشاهده نمایید. 

 

اگر دو دلیل ارائه کنید دو جایزه و…

 

دلیل خود را میتوانید به ایمیل Info@bpmtraining.net ارسال و یا به شماره ۰۹۲۱۳۸۴۷۲۰۵ تلگرام نمایید.


توضیحات تکمیلی:

فناوری اطلاعات نقش بسیار پر رنگی در زندگی روزمرئه ما ایفا میکند. اصولاً فناوری اطلاعات در بسیاری موارد یک توانمند ساز و در برخی موارد پیشران است. یعنی حتی جهت کسب و کار بر اساس نوآوری های فناوری اطلاعات تغییر خواهد کرد.

 

بطوریکه بکارگیری فناوری اطلاعات در امور حاکمیتی منجر به بروز دولت الکترونیک و در سازمان ها منشاء شکل گیری سازمان الکترونیک و موارد مشابه دیگری شده است. از سوی دیگر یکی از اجزاء اصلی فناوری اطلاعات نرم افزارها محسوب میشوند. در واقع عموم مردم با نرم افزار بیشتر سر و کار دارند تا شبکه و امنیت و مباحث سخت افزاری.

 

در این بین به دلیل سود سرشار، سادگی، عدم نیاز به خلاقیت و نواوری، عدم نیاز به خدمت رسانی با کیمیت و کیفیت زیاد و بسیاری دلایل دیگر باعث شده است تعداد قابل توجهی از شرکت های نرم افزاری، سیستم اتوماسیون اداری را متناظر با دولت الکترونیک یا بخش اعظمی از آن القاء کنند.

 

عدم وجود نظارت هوشمند و راهبردی و خرد حاکمیتی جهت مقابله با این کلاه برداران به ظاهر با سواد که منفعت شخصی را به منافع اجتماعی ترجیح داده و دومی را مدت ها است که قربانی اولی کرده اند، باعث شده است وضعیت کارامدی به دلیل استفاده از ابزارهای ناصحیح فناوری اطلاعات و نرم افزار در سازمان های کشور وضعیت اسفناکی پیدا کرده و بلکه بدتر از پیش نیز شده است.

 

علت دیگر توسعه چنین منفعت طلبی هایی در سطح کشور من و شمای متخصص هستیم که تاکنون اقدامات درخور توجهی جهت روشنگری محیط پیرامونی خود انجام نداده ایم.

 

پس با ما در این راه همراه شوید.

 

به هر طریق که میتوانید اطرافیان خود را متوجه این اشتباه کنید. البته لازم است قبلاً خود نسبت به این موضوع اندیشیده باشید.

 

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که ما مخالف ۱۰۰ درصدی نرم افزارهای اتوماسیون اداری و گردش مکاتبات نیستیم بلکه قائل بر این موضوع هستیم که نقش دبیرخانه ای نرم افزارهای اتوماسیون اداری جزء مورد نیاز سازمان ها است ولی متاسفانه اکنون این جزء به کل تبدیل شده است.

 

سازمانی که تعداد پرسنل دبیرخانه آن از واحد تعالی سازمانی بیشتر باشد مشخصاً گردش اطلاعات بیشتری را در قالب اتوماسیون اداری انجام میدهد تا بسترهای هوشمند تر و چارچوب مدار تر و این عمق فاجعه است.

 

بر ماست که با تفکر و تحلیل درونی و توجیه و تصمیم سازی بیرونی گامی هرچند کوچک به سوی افزایش کارآمدی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی کشورمان برداریم.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .