عضویت در کانال مدیریت فرایند
ارتباط نرم افزار BPMS (سیستم مدیریت فرایند) با ارزیابی عملکرد
ارتباط BPMS با ارزیابی عملکرد

ارتباط نرم افزار BPMS (سیستم مدیریت فرایند) با ارزیابی عملکرد

 

دلیل اصلی وجود مدیریت عملکرد کسب و کار، دست یافتن به عملکرد بهتر از طریق تحلیل دقیق روال های کسب و کار جاری است.

 

برای تعیین بهترین شیوه ی عملکرد از لیستی از گزینه های ممکن، نیاز به جمع آوری داده های مرتبط برای اطمینان از موفقیت های کسب و کار در حال حاضر و آینده داریم.

 

شناسایی معیارهای معقول برای اندازه گیری عملکرد برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بسیار مهم است، زیرا اندازه گیری ضریب عملکرد همیشه به بهبود فرایند کسب و کار منجر خواهد شد. درک این مساله منجر به توسعه برنامه های کاربردی نرم افزار BPM با فرایندهایی شده است که می تواند به سه قسمت عملکردی تقسیم شود.

 

اولین مورد در لیست، جمع آوری داده ها است. از آنجایی که مدیریت عملکرد همیشه شامل جمع آوری اطلاعات مرتبط می شود، بسته های نرم افزاری معمول BPM ، امکان سازماندهی و ذخیره سازی داده های سازمانی را به طور مناسب از طریق انباره سازی داده ها فراهم می کنند.

 

این یک منبع از تمام اطلاعات ذخیره شده در حافظه یک شرکت است، که با دقت بسیار سازماندهی شده است، به طوری که داده ها به راحتی برای تجزیه و تحلیل و اهداف پرس و جو در دسترس هستند.

 

دومین مورد، تولید گزارش است. برای اینکه داده های جمع آوری شده به اطلاعات کاربردی تبدیل شوند، تجزیه و تحلیل موثر و به موقع باید انجام شود.

 

به همین دلیل است که برنامه های کاربردی نرم افزار BPMS ساخته شده اند که به سادگی و به طور دقیق جهت پیشرفت فرایند مشخص را که به طور هدفمند تعیین شده است، گزارش دهند. این کار معمولا با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) انجام می شود.

 

آخرین مورد با تجزیه و تحلیل داده ها سر و کار دارد. نرم افزارهای مدیریت فرایند همچنین می توانند پس از ارزیابی دقیق  فرایند کسب و کار خاص، اطلاعات مرتبط را که صاحبان کسب و کار می توانند برای دستیابی به روش رسیدن به اهداف شرکت به کار گیرند، ارائه دهند.

 

بنابراین استفاده مناسب از منابع لازم است و استفاده از مزایای نرم افزار BPMS حتی می تواند، با دادن زمان کافی به صاحبان کسب و کار برای ایجاد استراتژی موفقیت، منجر به تحقق پیش بینی های عملکرد آینده شود.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .