عضویت در کانال مدیریت فرایند
قابل توجه شرکت هایی که اقدام به پیاده سازی Bizagi کرده اند
ارتباط BPMS و BI

قابل توجه شرکت هایی که اقدام به پیاده سازی Bizagi کرده اند

 

تیم ما حدود دو سالی است که اقدام به یکپارچگی نرم افزار Bizagi و نرم افزار کلیک ویو QlikView نموده است و این امکان برای شرکت هایی که اقدام به پیاده سازی نرم افزار Bizagi در مجموعه خود نموده اند وجود دارد که بتوانند براحتی از نرم افزار QlikView برای استخراج گزارشات و داشبوردهای مدیریتی بصورت یکپارچه با نرم افزار Bizagi و سایر نرم افزارهای سازمانی استفاده کنند.

 

همانطور که میدانید نرم افزار کلیک ویو QlikView محصول شرکت QlikTech  می باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۳ در سوئد تاسیس شده است و اکنون واقع در پنسیلوانیا آمریکا می باشد. این محصول کاربرانی چون شرکت های  زیمنس، سونی، توشیبا، پاناسونیک و میتسوبیشی  و… دارد.

 

 مزایای کلیک ویو

  • سرعت و سهولت پیاده سازی و توسعه: پیاده سازی کلیک ویو با سرعت بالایی انجام می شود.
  • سهولت استفاده و افزایش پشتیبانی از تجزیه و تحلیل مخصوص کاربر نهایی
  • بی طرفی داده ها: برنامه کلیک ویو می تواند از منابع داده ای گوناگون همچون، فایل های متنی، صفحه داده ای excel، فایل های xml، سیستم های RDBMS بارگذاری کند.
  • مقیاس پذیری کلان: کلیک ویو این امکان را می دهد که داده های با مقیاس های زیاد را به آسانی و در مدت کوتاهی تجزیه و تحلیل کنید.

 

همچنین میدانید پیاده سازی نرم افزار BPMS پیش نیاز و مقدم بر پیاده سازی نرم افزارهای BI و هوش تجاری است.

 

به این دلیل که راه اندازی سیستم هوش تجاری و داشبوردهای مدیریتی بدون وجود پایگاه های داده موجود در سطح سازمان که دیتا در آنها رسوب کرده باشد امری عجولانه است. البته که سیستم هایی در سازمان ها وجود دارند از قبیل منایع انسانی، سیستم مالی، سیستم حضور و غیاب و…. لیکن این سیستم های تنها درصد کمی از فعالیت های سازمانی را پوشش داده و در عمل ضریب نفوذ مکانیزاسیون در سازمان ها چندان بالا نیست.

 

یکی از بهترین راه های افزایش این ضریب و مکانیزه یا الکترونیکی کردن فعالیت ها، گردش کارها و فرایندهای سازمان ها BPMS است. به عبارت بهتر استقرار یک سیستم BPMS مناسب (سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار) و پیاده سازی و اجرای فرایندها در سیستم BPMS پیش نیاز استقرار سیستم های هوش تجاری و داشبوردهای مدیریتی است.

 

حال این امکان برای شرکت هایی که بیز ای جی (Bizagi) را در سازمان خود پیاده کرده اند وجود دارد که از نرم افزار بومی شده کلیک ویو  QlikView بصورت یکپارچه با نرم افزار Bizagi جهت تهیه گزارشات و داشبوردهای مدیریتی استفاده نمایند.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .