عضویت در کانال مدیریت فرایند
مشاوره استقرار نرم افزار Bizagi در شرکت تولید و تامین قطعات تراکتورسازی تبریز
نرم افزار Bizagi

در ماه گذشته (شهریور ماه ۹۷) نرم افزار بیز ای جی نسخه ۱۱ نسخه (بدون محدودیت در تعداد کاربر، فارسی و شمسی سازی شده) با مشاوره و هدایت مدرسه مدیریت فرایند بطور موفق در شرکت تولید و تامین قطعات تراکتورسازی تبریز نصب و طی ۳ روز کاری آموزش داده شد.

 

نکته قابل توجه اینکه طی ۳ روز دوره آموزشی برگزار شده توسط مدرسه مدیریت فرایند فرایند Help Desk نیز تا حدود زیادی پیاده سازی شد. کارشناسان فناوری اطلاعات این شرکت با توجه به آموزش های دریافت شده خود اقدام به تکمیل فرایند مذکور خواهند نمود. در طول این مسیر چنانچه با مشکل یا سئوالی مواجه شدند، تیم فنی مدرسه مدیریت فرایند اقدام به رفع اشکال از طریق ریموت یا برگزاری جلسات حضوری خواهد کرد.

 

سه دلیل منطقی یادگیری نرم افزار Bizagi

  • اولین دلیل منطقی برای یادگیری نرم افزار Bizagi ساده تر بودن یادگیری آن نسبت به بقیه است. البته کاربرپسند بودن بیز ای جی به معنی ضعف عملکردی این نرم افزار نیست.

 

  • دلیل دوم یادگیری Bizagi مقبولیت بالای آن در کشور ماست و سازمان ها و شرکت های زیادی اقدام به پیاده سازی این نرم افزار میکنند.

 

  • دلیل دیگر اینکه باید بیز ای جی را یاد بگیریم این است که بیز ای جی جزء نرم افزارهای مدیریت فرایند Ziro Code محسوب میشود. سیستم های Ziro Code  همانطور که از نام شان مشخص است، در تبدیل فرایندها به سیستم مکانیزه یا الکترونیکی کردن فرایندها خیلی به کد نویسی احتیاح ندارند یعنی بخش اعظم یک فرایند را یک تحلیلگر فرایند بدون داشتن دانش برنامه نویسی می تواند پیاده سازی و مکانیزه نماید و نهایتاً ۱۰ تا ۲۰ در صد احتیاج می شود یک برنامه نویس بصورت پاره وقت در کنار تحلیلگر فرایند حضور داشته باشد. مثلاً جایی که بخواهیم یک وب سرویس بنویسیم یا ظاهر فرمی را تغییر دهیم.

 

 

یک خبر خوب: در سایت Bizagi شش دوره آموزشی فوق العاده تعریف شده است که به رایگان میتواند در آنها شرکت کرده و گواهی نامه دریافت کنید.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد شش دوره آموزشی رایگان Bizagi

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .