عضویت در کانال مدیریت فرایند
آموزش نرم افزار Bizagi توسط مدرسه مدیریت فرایند در سازمان نظامی
نرم افزار Bizagi

 

نحوه کار به این ترتیب بود که پس از نصب نرم افزار بر روی سرور این سازمان ظرف یک نصف روز، یک دوره آموزشی سه روزه برای آنها برگزار شد و طی آن اقدام به ساخت یک فرایند واقعی نمونه شد. در واقع طی سه روز کارشناسان این سازمان همزمان که نرم افزار را فرا میگرفتند، یک فرایند واقعی نیز بر روی نرم افزار بیز ای جی برای آنها ساخته شد. با توجه به اینکه این سازمان ماهیت نظامی دارد و زیرمجموعه وزارت دفاع است از بیان جزئیات بیشتر در خصوص این پروژه معذور هستیم.

 

سه دلیل منطقی یادگیری نرم افزار Bizagi

  • اولین دلیل منطقی برای یادگیری نرم افزار Bizagi ساده تر بودن یادگیری آن نسبت به بقیه است. البته کاربرپسند بودن بیز ای جی به معنی ضعف عملکردی این نرم افزار نیست.

 

  • دلیل دوم یادگیری Bizagi مقبولیت بالای آن در کشور ماست و سازمان ها و شرکت های زیادی اقدام به پیاده سازی این نرم افزار میکنند.

 

  • دلیل دیگر اینکه باید بیز ای جی را یاد بگیریم این است که بیز ای جی جزء نرم افزارهای مدیریت فرایند Ziro Code محسوب میشود. سیستم های Ziro Code  همانطور که از نام شان مشخص است، در تبدیل فرایندها به سیستم مکانیزه یا الکترونیکی کردن فرایندها خیلی به کد نویسی احتیاح ندارند یعنی بخش اعظم یک فرایند را یک تحلیلگر فرایند بدون داشتن دانش برنامه نویسی می تواند پیاده سازی و مکانیزه نماید و نهایتاً ۱۰ تا ۲۰ در صد احتیاج می شود یک برنامه نویس بصورت پاره وقت در کنار تحلیلگر فرایند حضور داشته باشد. مثلاً جایی که بخواهیم یک وب سرویس بنویسیم یا ظاهر فرمی را تغییر دهیم.

 

نکته قابل توجه اینکه زمانی که سازمان های با این ماهیت اقدام به پیاده سازی نرم افزار Bizagi در سازمان خود میکنند، این نکته به ذهن متبادر میشود که امنیت این نرم افزار قطعاً برای سایر شرکت ها و سازمان ها در حد قابل قبولی است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که مسئله امنیت در حوزه نرم افزار یک مقوله نسبی است و وقتی سازمان شما نرم افزار را در شبکه داخلی و Lan خود و یا حتی اینترانت راه اندازی کند، ریسک در حد صفر خواهد بود. البته به این معنی نیست که در صورت راه اندازی نرم افزار بیز ای جی بر روی شبکه اینترنت مشکل امنیتی رخ خواهد داد.

 

یک خبر خوب: در سایت Bizagi شش دوره آموزشی فوق العاده تعریف شده است که به رایگان میتواند در آنها شرکت کرده و گواهی نامه دریافت کنید.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد شش دوره آموزشی رایگان Bizagi

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .