عضویت در کانال مدیریت فرایند
یک نکته: همکاران BPM، پشتیبانی ارزشمند برای متخصصین مدیریت
کتاب آموزش BPM

برگرفته از کتاب ۱۰۰ راز مدیریت فرایند کسب و کار

 

همکاران یا شرکای تجاری BPM در واقع ارائه‌دهندگان خدماتی در زمینه مدیریت فرآیند کسب و کار هستند و عبارت از موسساتی هستند که در مدیریت فرایند کسب و کار متخصص هستند. خدمات ارائه­شده توسط این موسسات ممکن است شامل آموزش و پشتیبانی از نرم‌افزارهای BPM باشد.

 

این نهادها همچنین می‌توانند مقالات ارزشمند، منابع و گزارشات رسمی ارائه دهند که ممکن است برای روشن شدن مفاهیم جدید و تکنیک‌ها در عمل BPM موردنیاز باشد. بعضی از شرکای BPM نیز خدمات مشاوره‌ای برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهند که مایل به اجرای فن‌آوری‌ها و تکنیک‌های مدیریت فرایند کسب و کار هستند.

 

دیگر شرکای BPM نیز ارائه‌دهندگان پادکست‌های مهم، سخنرانی‌های ویدئویی، کست‌های وب و ارائه‌های تعاملی در مورد جنبه‌های مدل‌سازی طرح BPM برای شرکت‌ها هستند. معمولاً این شرکا به راه‌اندازی کنفرانس BPM یا یک نشست کمک می‌کنند که در آن رهبران مدیریت و خود مدیران حضور دارند. شرکت‌ها می‌توانند به روز رسانی‌های مهم در مورد برنامه‌های کاربردی جدید برای ابزارهای کسب و کار شرکت را از وب‌سایت‌های شرکای BPM بدست آورند.

 

شرکای BPM سازمان‌های مهم در بخش مدیریت فرایند هستند. این شرکا رابط ارزشمند مدیریت فرآیندهای کسب و کار هستند. یک شرکت می‌تواند از ارتباط قوی خود با این شرکای BPM بهره‌مند شود به این دلیل که موسسات مدیریتی مانند این می‌تواند پشتیبانی خوبی در اجرای روش‌های مدیریت فرایند کسب و کار داشته باشد. می‌توانید شرکای BPM های متعدد را از اینترنت بیابید. در واقع، تقریبا تمام همکاران BPM موسسات مبتنی بر وب هستند که خدمات خود را به طور گسترده‌ای در دسترس مدیران حرفه‌ای سراسر جهان قرار می‌دهند.

 

خدمات و منابع موجود در این شرکای مدیریت فرایند کسب و کار می‌تواند کلید موفقیت اجرای BPM در یک شرکت باشد.

به اشتراک بگذارید :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .