عضویت در کانال مدیریت فرایند
داستان موفقیت شرکت تویوتا در استفاده از BPMS پروسس میکر (ProcessMaker)
پروژه ProcessMaker در تویوتا

Lakozy Toyota، فرآیندهای خود را با هدف صرفه جویی در هزینه و زمان با نرم افزار ProcessMaker مکانیزه نمود.

 

در ابتدا ما نمیتوانستیم بکارگیری Bista Solutions و ProcessMaker را با یکدیگر موکدا توصیه نماییم، در حالیکه آنها توانستند ساختار کسب و کار سازمان ما را تغییر داده و مار را در جایگاهی قرار دهند که هیچ مانعی برای رشد سازمان وجود نداشته باشد.

 

مرورکلی

شرکت ProcessMaker شریک تجاری Bista Solutions توانست محصول گردش کار ProcessMaker و راه حل BPM (مدیریت فرآیند کسب و کار) را در Toyota جاریسازی نموده و باعث صرفه جویی زمان و هزینه در معاملات خودرو Mumbai گردد.

 

Lakozy Toyota ، یک فروشنده رده بالای مستقر در Mumbai، نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار متن باز ProcessMaker را به منظور نظارت و کنترل بر روی فرآیندهای مدیریتی و راهبردی اصلی خود، در سازمان جاریسازی نموده است.

 

ProcessMaker ، یک مجموعه BPM مبتنی بر وب می باشد که امکان مدیریت و مکانیزه کردن فرآیندهای عملیاتی سازمان را فراهم میآورد. این مجموعه از ابزارها و موتورهایی به منظور تعریف فرم، تعریف مستندات، تعریف قوانین مربوط به فرایندها استفاده مینماید تا به کمک آنها تعریف قوانین و نگاشت فرآیندها با سرعت و دقت انجام گیرد.

 

ProcessMaker ، کارایی فرآیندها در بخش های فروش، خدمات پس از فروش، منابع انسانی و مدیریت را افزایش داده است. Lakozy Toyota، با ProcessMaker شریک تجاری Bista Solution کار کرده است. Bista Solutions ، شرکت Lakozy Toyota را با توجه به توانایی ها، قابلیت ها و انعطاف پذیری نرم افزار ProcessMaker ، به همکاری با این شرکت متقاعد نموده است.

 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین نرم افزار BPMS کدام است؟ 

 

Amar Pawar  مدیر اجرایی شرکت Lakozy Toyota در این باره اظهارداشت:

از زمان کارکردن با Toyota Japan، من دانش و درک بسیار خوبی از مدیریت فرایند کسب و کار پیدا کرده ام. من میدانستم که Lakozy Toyota به یک راه حل جهت کاربری ساده، اجرایی آسان و مکانیزاسیون فرآیندهای اجرایی احتیاج دارد تا قادر باشد شفافیت و عدم وابستگی به کاغذ بازی را در سازمان مدیریت نماید.Bista Solutions  در جاریسازی و پشتیبانی بسیار جامع و بی نقص میباشد. در کنار ما (تویوتا) به منظور تجزیه و تحلیل و فهم فرآیندهای کسب و کار عملکرد مطلوبی داشته است. این راه حل یک نقشه راه به منظور پشتیبانی بیشتر فرآیندهای کسب و کار در سرتاسر سازمان ارائه نموده است.Lakozy Toyota

 

در طی یک برنامه معین تعدادی از فرایندهای واحدهای کلیدی ذیل را با کمک ProcessMaker مکانیزه شده است:

  • منابع انسانی (فرم های درخواست مرخصی و ثبت زمان انجام کار)
  • مدیریت شناسایی نیازها
  • فروش کنسل نمودن فاکتور و بازپرداخت
  • حسابداری تسویه، تنخواه گردان و مساعده

 

ProcessMaker همچنین برای اطلاع به مدیران پشتیبانی و فروش در مورد فرایندهای ضروری و اضطراری که نیاز به تایید دارند از SMS استفاده می نماید. موارد احتمالی سریعاً شناسایی شده و مدیریت میگردند تا Lakozy Toyota قادر باشد از اداره درخواست های مشتریان و سفارشات فروش در هنگامی که افزایش می یابد، اطمینان حاصل نماید. با کمک Bita Solutions ، Lakozy Toyota تصمیم دارد با نرم افزار ProcessMaker مکانیزه نمودن فرآیندهای کلیدی را در سرتاسر سازمان را توسعه دهد.

 

Sanja Mishra ، مدیرعامل ASST از مجموعه Lakozy Toyota بر این عقیده است که:

کسب و کار شرکت روبه رشد و در حال قدرتمند شدن میباشد، پس ما به راه حلی نیازمندیم تا قادر باشیم فرآیندهای فعلی خود را شناسایی نموده و به منظور ارتقاء به یک زیرساخت قدرتمند مجهز نماییم. این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که شرکتها ارزش مدیریت فرآیند کسب و کار را که میتواند باعث افزایش کارایی فرآیندها و کاهش حجم کاغذبازی در سازمان گردد، را درک نمایند.

وی نتیجه میگیرد:

ما نمیتوانستیم در ابتدا راه حل های Bista Solution و ProcessMaker را قاطعانه با یکدیگر بکار بگیریم اما آنها ساختار کسب و کار پایه شرکت را تغییر داده و توانستند ما را در موقعیتی قرار دهند که برای رشد محدودیتی وجود نداشته باشد.

 

Faisal Basar مدیر فنی Bista Solutions بر این باور است که:

ما یک همکاری قدرتمند را با Lakozy Toyota تجربه کرده ایم. این شرکت دید جامعی از فعالیت های خود که به دنبال رشد کسب و کار، فهم مزایای گردش کار و همچنین استفاده از BPM در سرتاسر سازمان میباشد، کسب کرده است. ما انتظار داریم با رشد Lakozy Toyota در پشتیبانی از آن نقش کلیدی ایفا نماییم.

 

منبع:

www.processmaker.com


 

با کلیک بر روی تصویر پایین میتواند در مورد کتاب آموزش پروسس میکر اطلاعات تکمیلی کسب کنید. 

 

آموزش processmaker

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .