عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری سمینار BPM برای معاونین توزیع برق استان خراسان رضوی
سمینار مدیریت فرایند

سمینار آموزش مدیران ارشد و فرهنگ سازی BPM در توزیع برق استان خراسان رضوی با حضور معاونین این شرکت در اسفند ماه سال ۹۷ توسط مدرسه مدیریت فرایند با تدریس مهندس رمضانی برگزار شد.

 

در این سمینار ابتدا ضررت و اهمیت مدیریت فرایند تشریح گردید. در ادامه چرخه مدیریت فرایند بر اساس چارچوب ارائه شده در کتاب Fundamentals of Business Process Management  ارائه شد. سپس نرم افزار BPMS و مزیت ها و قابلیت های این نرم افزار تشریح و یک نمونه فرایند فروش انشعاب در نرم افزار BPMS پیاده سازی شد. سپس شرکت کنندگان سئوالات و ابهامات خود را مطرح و پاسخ مقتضی را دریافت نمودند.

 

درادامه جلسه ای با حضور مدیر عامل محترم شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی برگزار و مسیر حرکت به سمت فرایندگرایی در شرکت و نحوه استفاده از ابزارهای نوین مدیریت فرایند ترسیم و مورد بحث و تبادل نظر واقع گردید.

 

گفتنی است این نهمین شرکت درحوزه توزیع برق است که مدرسه مدیریت فرایند اقدام به برگزاری دوره آموزشی در آن نموده است. (توزیع برق شهرستان اصفهان، توزیع برق شهرستان مشهد، توزیع برق بوشهر، توزیع برق اراک، توزیع برق اهواز، برق آذربایجان و…) ازاین جمله اند.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .