عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره Bonita BPMS در شرکت نرم افزاری دوران
آموزش Bonita BPM

برگزاری دوره Bonita BPMS در شرکت نرم افزاری دوران

 

در اسفند ماه ۹۷ مدرسه مدیریت فرایند حسب اعلام نیاز تیم نرم افزاری شرکت دوران اقدام به برگزاری دوره آموزشی Bonita BPMS در این شرکت نمود.

 

طی این دوره آموزشی ابتدا قابلیت های کلیدی نرم افزار بونیتا آموزش داده شد. علت اینکه ابتدا قابلیت های کلیدی را آموزش دادیم این بود که شرکت کنندگان در این دوره تا حدودی با نرم افزار Bonita BPMS آشنا بودند. در ادامه یک فرایند واقعی با جزئیات ممکن توسط استاد پیاده سازی شد. در ادامه محیط کاربری و کارتابل نرم افزار Bonita BPMS و نحوه سفارشی سازی آن ارائه گردید.

 

شایان ذکر است این چهارمین شرکت نرم افزاری بزرگ است که مدرسه مدیریت فرایند در آنها دوره آموزشی یکی یا چند تا از نرم افزارهای BPMS را برگزار میکند. از جمله نرم افزارهایی که شرکت های نرم افزاری بزرگ آنها را توسط مدرسه مدیریت فرایند فراگرفته اند:

  • Bonita BPMS
  • Activiti BPMS
  • Bizagi
  • Processmaker
  •  Cummunda BPMS

 

البته بسیاری از سازمان ها و شرکت های غیرنرم افزاری نیز این سیستم های BPMS را آموزش دیده اند. کاربرد اصلی آموزش نرم افزارهای BPMS فوق برای شرکت های غیر نرم افزاری آشنایی با قابلیت های سیستم های BPMS استاندارد جهت درک شاخص ها و مشخصه های نرم افزارهای BPMS و تشخیص نرم افزارهای کیفیت و بدون کیفیت از یکدیگر است.

همچنین به دلیل اینکه نرم افزارهای Bonita BPMS، Activiti BPMS، Bizagi، Processmaker،  Cummunda BPMS جزء نرم افزارهای با کیفیت به شمار رفته و در کشور مان نیز پتانسیل بالایی برای پیاده سازی و آموزش آنها وجود دارد، از گزینه های اصلی استقرار BPMS به شمار میروند. با برگزاری چنین دوره های آموزشی سازمان ها بصورت میانبر به پاسخ سئوالات خود خواهند رسید.

 

جهت مشاهده سرفصل های آموزشی نرم افزارهای BPMS میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

گفتنی است این امکان وجود دارد که هر یک از نرم افزارهای BPMS شامل: Bonita BPMS، Activiti BPMS، Bizagi، Processmaker، Cummunda BPMS را صورت تخصصی در شرکت یا سازمان شما آموزش دهیم.

 

زمان مورد نیاز برای آموزش هر یک از نرم افزارهای فوق از یک روز تا ۳ روز خواهد بود. طبیعی است در صورت برگزاری آموزش هر یک سیستم های BPMS فوق در زمان بیش از یک روز، آموزش بصورت کارگاهی برگزار خواهد شد.

 

 

بیشتر بخوانید: شرح مشاوره ما در  انتخاب BPMS به عنوان زیرساخت دولت الکترونیک به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .