عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری کارگاه مدلسازی فرایندهای پتروشیمی خراسان
آموزش BPMN2

برگزاری کارگاه مدلسازی فرایندهای پتروشیمی خراسان

 

در اردیبهشت ماه سال جاری کارگاه مدلسازی فرایندها بر اساس استاندارد BPMN2 با حضور اعضاء کمیته مدیریت فرایند پتروشیمی خراسان توسط مدرسه مدیریت فرایند برگزار شد.

 

در این کارگاه در ابتدا معماری اولیه فرایندهای حوزه عملیاتی پتروشیمی خراسان با الگو گرفتن از مدل APQC ویژه صنایع پایین دستی نفت و گاز و برگزاری جلسات کارشناسی استخراج شد. پس از ارائه آموزش های لازم، استخراج معماری فرایندهای حوزه پشتیبانی و مدیریتی به متخصصین شرکت محول گردید.

 

سپس طی دو روز، ۳ فرایند استخراج شده در معماری فرایندهای شرکت با حضور متخصصین حوزه مربوطه و اعضاء کارگروه مدیریت فرایندهای در سطح ۴ مدلسازی شد. البته پیش تر دوره مدیریت و مدلسازی فرایند در این مجموعه توسط مدرسه مدیریت فرایند برگزار شده بود.

 

منظور از سطح ۴ مدلسازی، مدلسازی فرایندها به گونه ای است که مدل های فرایندی دارای جزئیات کافی مورد نیاز جهت پیاده سازی آنها در نرم افزار BPMS باشند. در این خصوص پیشنهاد میشود مطلب زیر را حتماً مطالعه نمایید:

 

چگونه فرایندها را مدلسازی کنیم که الزامات پیاده سازی را برآورده سازد؟

 

گفتنی است مدلسازی ۳ فرایند مورد اشاره با استفاده از استاندارد BPMN2 و در نرم افزار ویژوال پارادایم انجام شد و پیش بینی میشود اعضاء کمیته مدیریت فرایند پتروشیمی خراسان بتوانند بر اساس آموزش های قبلی و کارگاه برگزار شده، سایر فرایندهای این مجموعه را به سادگی مدلسازی نمایند.

 

 

دوره مدیریت فرایندهای کسب و کار

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .