عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره آموزش BPM و آموزش BPMN در توزیع برق تبریز
دوره مدیریت فرایند

برگزاری دوره آموزش BPM و آموزش BPMN در توزیع برق تبریز

 

در تیر ماه سال ۹۸ دوره آموزش BPM ، آموزش BPMN و آموزش نرم افزار ویژوال پارادایم در شرکت توزیع برق تبریز توسط مدرسه مدیریت فرایند با تدریس مهندس رمضانی برگزار گردید.

 

در ادامه شرح وقایع دوره را مرور خواهیم کرد.

 

  • روز اول حدود ۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان شرکت توریع برق تبریز در دوره حضور داشتند. نکته قابل توجه حضور شخص مدیر عامل شرکت، قائم مقام مدیرعامل و سایر معاونین و مدیران اصلی شرکت توزیع برق تبریز در دوره بود. در این روز در خصوص اهمیت و ضرورت مدیریت  فرایند، اهمیت و کاربردهای BPMS، جایگاه نرم افزارهای BPMS در شرکت ها و در کنار سایر نرم افزارهای موجود، نحوه انجام مدیریت فرایند و گام های اصلی استقرار BPM برگرفته از کتاب اصول و مبانی مدیریت فرایند، بومی سازی مدیریت فرایند در سازمان های ایرانی و…. ارائه گردید.

 

  • در روز دوم در مورد انواع نرم افزارهای BPMS موجود قابل استفاده در ایران و سوابق تدریس و مشاوره تیم ما به سایر شرکت های توزیع برق از جمله توزیع برق مشهد، توزیع برق استان اصفهان و… توضیحاتی ارائه شد و نرم افزار ویژوال پارادایم بصورت تخصصی آموزش داده شده و کارشناسان بصورت کارگاهی با این نرم افزار کار کردند.

 

  • روز سوم به آموزش BPMN2 اختصاص داشت. در این روز ابتدا علائم و نمادهای BPMN2 اموزش داده شد و در ادامه شرکت کنندگان اقدام به مدلسازی چند فرایند نمونه واقعی در نرم افزار ویژوال پارادایم نمودند.

 

 

شایان ذکر است مدرسه مدیریت فرایند سابقه تدریس در شرکت های مختلف توزیع برق از جمله موارد زیر را دارا است و از این حیث بسیار پرتجربه به شمار میرود.

در انتها از مهمان نوازی عزیزان کمال تشکر را داریم.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .