عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری سمینار آموزش مدیریت فرایند کارگاه معماری فرایندها در فولاد هرمزگان
دوره مدیریت فرایند

 

در خرداد سال ۱۴۰۰ چهار سمینار با موضوع معرفی مدیریت فرایند و کارگاه معماری فرایندها در فولاد هرمزگان برگزار گردید. علت برگزاری چهار سمینار بصورت مستقل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بود.

 

شرکت فولاد هرمزگان دومین کارخانه بزرگ تولید فولاد در کنار خلیج نیلگون همیشه فارس که تاکنون چند مرحله اقدام به مدلسازی فرایندهای خود نموده است.

 

گفتنی است برگزاری این سمینارها درفازهای ابتدایی پروژه های مدیریت فرایند و بطور مستقل کاملا می تواند مفید واقع گردد. اولین سمینار و کارگاه استخراج معماری فرایندها، با حضور نفرات کلیدی و مدیران واحدهای بهره برداری و تولید برگزار گردید.

 

پس از ارائه توضیحات ابتدایی در مورد مراحل استقرار مدیریت فرایند، کاربرگ های مربوط به استخراج محتوای معماری فرایندها در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته و آنها اقدام به تکمیل آن نمودند. از محتوای حاصل از تکمیل این کاربرگ ها جهت استخراج معماری فرایندهای وضعیت موجود استفاده خواهد شد.

 

معماری فرایند یک مدل مفهومی است که فرایندهای سازمان را نشان می­دهد و روابط بین آن­ها را تشریح می­کند. طراحی معماری فرآیندهای کسب و کار را می‎توان به عنوان یک مدل بصری و سلسله مراتبی از فرآیندهای یک سازمان تعریف نمود.

 

استخراج معماری فرایندها به عنوان گام نخستین مدیرت فرایند است و استخراج صحیح آن گام مهمی به شمار می رود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .