عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره مدیریت فرایند در شرکت توزیع برق کرمان
آموزش مدیریت فرایند

در پاییز سال ۱۴۰۰ طی ۶ روز دوره آموزش مدیریت فرایند توسط مدرسه مدیریت فرایند با تدریس مهندس رمضانی در شرکت توزیع برق کرمان برگزار گردید.

 

شرکت کنندگان در این دوره نمایندگان واحد سیستم ها و روش ها بودند که در واحدهای مختلف سازمان مشغول به فعالیت بوده و تعداد آنها در حدود ۳۰ نفر بود.

 

شایان ذکر است مدرسه مدیریت فرایند سابقه تدریس در شرکت های مختلف توزیع برق از جمله موارد زیر را دارا است و از این حیث بسیار پرتجربه به شمار میرود.

 

طی این دوره پس از بیان اهمیت و مزایای مدیریت فرایند و چرخه و فازهای اصلی، وارد مدلسازی فرایند شده و بیشتر این دوره به این موضوع اختصاص داشت.

 

به اینصورت که ابتدا با بیان چند مثال و تمرین ساده کلیات مدلسازی آموزش داده شد. سپس چند تمرین برای افزایش تسلط شرکت کنندگان به مدلسازی مطرح شد و در پایان ۲ فرایند واقعی شرکت توزیع برق شامل فروش انشعاب عادی خانگی و کنترل مستندات بصورت گروهی مدلسازی و توسط مدرس رفع اشکال گردید.

 

گام اول استقرار مدیریت فرایند در هر سازمانی، آماده سازی سازمان برای این اتفاق مهم است و یکی از مهم ترین این آماده سازی ها، برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرایند است.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .