عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری سمینار مدیریت فرایند برای مدیران شرکت سیمان داراب
سمینار مدیریت فرایند

در مهر ماه سال ۱۴۰۱ دو سیمنار برای دو گروه از مدیران شرکت سیمان داراب توسط مدرسه مدیریت فرایند و با تدریس مهندس رمضانی برگزار گردید.

 

گروه اول معاونین اصلی شرکت سیمان داراب بودند. طی این سمینار بصورت فشرده گام های اصلی استقرار مدیریت فرایند، ریسک های مربوط به هر گام و انواع نرم افزارهای BPMS قابل استفاده در کشور تشریح و بصورت مفصل به سوالات این عزیزان پاسخ داده شد.

 

گروه دوم شامل مدیران ارشد شرکت سیمان داراب بودند که بصورت تفصیلی تر به موضوعات مربوط به مدیریت فرایند پرداخته شد.

 

نکته قابل توجه اینکه شرکت سیمان داراب در سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ طی پروژه مهندسی مجدد فرایند، اقدام به کار روی فرایندهای خود کرده بود که در ابتدای این سمینارها مستندات تهیه شده با حضور مدیر فناوری اطلاعات و تضمین کیفیت این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

 

برگزاری سمینار اشنایی مدیران ارشد با موضوعات مربوط به مدیریت فرایند از مهم ترین اقدامات در راستای اخد تعهد از آنها به منظور حمایت از استقرار مدیریت فرایند در سازمان ها به شمار میرود.

 

تجربه به ما نشان داده است برای این منظور برگزاری سمینار و دوره های آموزشی کوتاه مدت در سازمان ها است که طی آن بتوان به سازمان در استخراج برنامه و مسیر نما (RoadMap) اجرای پروژه BPMS اقدام نمود، در بازه زمانی ۸ ساعته میتواند بسیار مفید باشد. در واقع اگر بدانید کجا هستید و به کجا خواهید رفت و چگونه این مسیر را طی خواهید کرد، قطعا امکان موفقیت شما تا حدود زیادی افزایش خواهد یافت.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .