عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری ورک شاپ مدلسازی فرایند در گروه صنعتی بارز
دوره آموزش مدیریت فرایند

در آبان ماه سال 1401 ورک شاپ مدلسازی فرایند با حضور متخصصین و مدیران واحد متولی استقرار مدیریت فرایند در گروه صنعتی بارز برگزار شد.

در این ورک شاپ 2 روزه بیش از 10 فرایند مدلسازی شده توسط تیم استقرار مدیریت فرایند توسط مهندس رمضانی مورد بررسی و رفع اشکال قرار گرفت.

 

گفتنی است سال قبل 4 دوره آموزشی مدیریت فرایند برای گروه صنعتی بارز توسط مدرسه مدیریت فرایند برگزار شده بود. دوره اول برای متخصصین و مدیران واحد متولی استقرار مدیریت فرایند به مدت 6 روز و سه دوره هر یک به مدت 2 روز برای مدیران گروه صنعتی بارز برای اشنایی آنها با ضرورت، گام ها و مراحل استقرار مدیریت فرایند.

 

از دیگر نکات ویژه این ورک شاپ حضور خانم مهندس قاسمی از شرکت کنندگان دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند 1401 با هدف تسلط و آشنایی با فضای واقعی پروژه های مدیریت فرایند کشور بود.

نکته قابل توجه اینکه شرکت کنندگان دوره بلند مدت آموزش مدیریت فرایند در پروژه ها، مشاوره ها و ورک شاپ های واقعی که توسط تیم ما برگزار میشود به منظور درک بیشتر مباحث آموزش داده شده حضور خواهند داشت.

 

برگزاری ورک شاپ در چه زمان هایی مفید است؟

پیش از پرداختن به این موضوع ذکر این نکته ضروری است که رویکرد ما در مورد پروژه های مدیریت فرایند به اینصورت است که ترجیح می دهیم سازمان با استفاده از پتانسیل های داخلی خود و از طریق دریافت خدمات آموزشی و مربی گری اقدام به استقرار مدیریت فرایند نماید.

 

در همین راستا گام اول برگزاری دوره آموزشی مدیریت و مدلسازی فرایند است که حسب شرایط از 4 روز به بالاتر قابل برگزاری است. در این دوره علاوه بر ارائه آموزش، چندین مثال و تمرین از مدلسازی فرایندها نیز ارائه خواهد شد.

در گام بعد متخصصین واحد مدیریت فرایند بصورت داخلی اقدام به مدلسازی، تحلیل و بهبود تعدادی از فرایندهای سازمان خود خواهند کرد.

 

در نهایت با حضور متخصصین مدرسه مدیریت فرایند در قالب ورکشاپ و جلسات مربی گری تعدادی از فرایندهای مدلسازی شده توسط متخصصین داخلی سازمان، مورد بررسی و خطایابی قرار خواهد گرفت تا متخصصین مدیریت فرایند سازمان مربوطه به این مهم تسلط کافی پیدا کنند.

 

پس از آن سازمان قادر خواهد بود با استفاده از منابع داخلی گام های بعدی را طی نموده و فرایندهای بیشتری را با کیفیت بالاتر مدلسازی نماید.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .