عضویت در کانال مدیریت فرایند
سایر قسمت های مهم نرم افزار کاموندا

سایر قسمت های مهم نرم افزار کاموندا (Camunda ‌BPMS)

در مقاله فبلی ساخت فرایند در کاموندا را تشریح کردیم در این قسمت به سایر قسمت های مهم نرم افزار کاموندا می پردازیم.

ابزاری قدرتمند برای پایش عملیات

بوسیله مرکز کنترل کاموندا می‌توانید فرایندهای در حین اجرا را پایش کرده و وضعیت کنونی و سوابق قبلی را دیده و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید وضعیت فعلی را در فرایند در حال اجرا تغییر دهید.

مرکز کنترل کاموندا تماما در بستر وب (اینترنت اکسپلورر، کروم و …) اجرا شده و طراحی آن (رنگ‌ها و لوگو) قابلیت شخصی‌سازی دارد. همچنین با ایجاد افزونه‌های مختلف می‌توان بر قابلیت‌های نرم‌افزار افزود. علاوه بر این موارد، امکان ادغام با active directory، از طریق LDAP ممکن است.

در صورت نیاز می‌توانید web application های مد نظر خود را طوری طراحی کنید که بتواند از بخش‌های مختلف مرکز کنترل مجددا استفاده نماید.

4

مدیریت کاربران، گروه‌ها و حقوق آنها

بوسیله قسمت مدیریت کاربران کاموندا می‌توانید کاربران را مدیریت کرده و گروه‌بندی کنید. علاوه بر این می‌توانید برای گروه‌های مختلف قوانین و حقوقی را تعریف کنید. مثلا می‌توانید برای گروه خاصی تعیین کنید که کدام فرایندها را می‌توانند مشاهده، شروع، ویرایش یا لغو نمایند.

مدیریت کاربران کاموندا تماما در بستر وب (اینترنت اکسپلورر، کروم و …) اجرا شده و طراحی آن (رنگ‌ها و لوگو) قابلیت شخصی‌سازی دارد. همچنین با ایجاد افزونه‌های مختلف می‌توان بر قابلیت‌های نرم‌افزار افزود. علاوه بر این موارد، امکان ادغام با active directory، از طریق LDAP ممکن است.

5


مراحل  ساخت فرایند در BPMS کاموندا (Camunda ‌BPMS) را از اینجا بخوانید.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .