عضویت در کانال مدیریت فرایند
آیا شیرپونت و BPMS می توانند در کنار یکدیگر کار کنند؟
تفاوت BPMS و ShairPoint

آیا شیرپونت و BPMS می توانند در کنار یکدیگر کار کنند؟

اگر در حال حاضر در حال کار با شیرپوینت هستید بدانید در یک شرکت خوب مشغول به کار هستید، گارتر تخمین می زند که ۸۰% از ۵۰۰ شرکت موفق توانسته اند این تکنولوژی را مطابق نیازهای خود مورد استفاده قرار دهند.

ارایه دهندگان BPM هوشمند با ایجاد یکپارچگی بصورت خیلی ساده را به وجود آورده­ اند به استفاده کنندگان این امکان را می­دهند که از امکانات بی­رقیب مایکروسافت استفاده کرده و از قابلیت­های آن مانند سهولت استفاده، همکاری، یکپارچگی و رابط کاربری مناسب با استفاده از هسته اصلی BPM بهره ببرند.

این یکپارچگی از طریق ابزارهای تحت وب به دست می­اید: مانند یک نرم­ افزار ساده که براحتی با استفاده از یک Drag&Drop  در محیط کاری SharePoint نصب می­شود.

زمانی در شیرپوینت اهالی کسب و کار به آسانی فرایند های مورد نظرشان را تنها با یک کلیک ویرایش کرده یا به اشتراک می گذاشتند، به طوری که می توانستند به راحتی آن را برای خود شخصی سازی کرده و در قالب های خاص خود نمایش داده و ویرایش نموده و یا به اشترک بگذازند. این روش­های لایه ­بندی شده بسیار موثر هستند بخصوص زمانی­که سازمان یک BPM حرفه­‌ای را پیاده ­سازی نموده و حال قصد دارد که نتایج مثبت آنرا در یک محیط SharePoint استقرار یافته انتقال دهد.

به این دلیل بود که گروه ادیداس نوعی از تطابق را میان شیرپوینت و BizAgi ایجاد نمود. با طراحی استراتژی پورتال دوگانه شیرپوینت همانند یک رابط میان موتورهای BPMS و رابط کاربری عمل نمودند. این راه حل به هیچ عنوان نتوانست جایگزین یک سیستم کامل مدیریت فرایند کسب و کار کارمد شود که معمولاً در پشت صحنه قرار دارد در عوض به عنوان یک رابط کاربرپسند برای هر بخش از کسب و کار که قادر به کسب منافع از دسترسی های آسان به جریان اطلاعات شرکت بود عمل می نمود.

sharepoint

 


راه حل های مشترک

منافع حاصل از بکارگیری مشترکBIZAGI  SharePoint / BPMS

  • سریع و راحت در نصب توسط Drag Drop : ابزارهای از پیش تعیین شده تحت وب BIZAGI می­توانند به محیط­ های کاری SharePoint بدون نیاز به کد گذاری اضافه شوند که در این حالت نیازی به کد نویسی نمی باشد.
  • طیف وسیعی از توابع BPM میانی: کاربران می توانند نمونه های جدیدی ایجاد کنند و روی فرایندهای جاری کار کنند، و کارتابل شان دسترسی داشته باشد که مستقیما تحت شبکه داخلی اینترانت قرار گرفته است.
  • محیط کاری آشنا: توانیی شخصی سازی ظاهر
  • کلیک و به اشتراک گذاری : اجازه به اشتراک گذاری فرایندها بین محیط ارتباطی ان ها.
  • خروجی های گسترده: تعداد زایدی خروجی از حمله: SharePoint، word، PDF، visio، web
  • بهبود همکاری تجاری: بیزاگی همچون لایه هماهنگ کننده فرایند ها عمل می کند، جایی که تمامی فعالیت های مرتبط با فرایند ها اجرا شده ولی تنها در یک لحظه توسط شیرپوینت قابل دسترس هستند. بطوریکه کارمندان نیز می­توانند از پرتال SharePoint خودشان برای فعالیت­های پردازش محور استفاده کنند، در حالیکه پردازش اطلاعات به صورت متمرکز و ایمن توسط BIZAGI مدیریت می­شود.

مدیریت فرایند کسب و کار، شیر پوینت یا هر دو؟ (بخش اول)

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .