عضویت در کانال مدیریت فرایند
معرفی متخصصین پروسس میکر (ProcessMaker) در کشور
BPMS رایگان, BPMS متن باز, پروسس میکر, ProcessMaker

معرفی متخصصین پروسس میکر (ProcessMaker) در کشور

دو شرکت در کشور هستند که نرم افزار BPMS پروسس میکر (ProcessMaker) را با اعمال برخی تغییرات مختصر در ظاهر آن به ترتیب ۳۰ میلیون تومان و  ۲۵ میلیون تومان میفروشند.

در حالیکه این سیستم رایگان هست و فقط نیاز به شمسی سازی و فارسی سازی دارد.


ما به منظور کاهش هزینه های سازمان های ایرانی، اقدام به شناسایی افرادی (افراد حقیقی) در سرتاسر کشور کرده ایم که این سیستم را فارسی و شمسی کرده و با قیمت بسیار کمتری نسبت به شرکت های فوق ارایه میکنند.

بطوریکه پروسس میکر را بصورت بومی شده و بدون اشکال و حداکثر با قیمت ۵-۱۰ میلیون تومان به فروش میرسانند. معمولاً علاوه بر سیستم، چندین جلسه آموزشی نیز برگزار و چند ماه نیز پشتیبانی از راه دور رایگان نیز ارایه میکنند.


حتما میدانید فارسی و شمسی کردن این سیستم توسط خود شما و سازمان شما نیز امکانپذیر است منتها به فرض اینکه شما یک کارشناس برنامه نویس برای اینکار استخدام کنید، این کارشناس با حقوق متوسط ماهانه ۴ میلیون تومان با در نظر گرفتن بیمه و مالیات و… (شامل ۲٫۵ میلیون تومان حقوق+۱٫۵ میلیون هزینه های مذکور و سربار) باید حداقل به مدت ۳-۴ ماه اقدام به اعمال این تغییرات نماید.

با یک حساب سرانگشتی مشخص میشود که اگر ریسک اینکار را صفر هم در نظر بگیریم حدود ۱۲ -۱۶ میلیون تومان هزینه اینکار خواهد شد. توجه نمایید که این مبلغ با ریسک صفر در نظر گرفته شده است در حالیکه ریسک صفر خصوصاً در پروژه های نرم افزاری امری محال است.


یعنی حتی امکان دارد چندین ماه روی این پروژه یعنی فارسی سازی زمان صرف شده باشد ولی در انتها خروجی کیفیت لازم را نداشته و سازمان مجبور به دوباره کاری شود یا حتی از صفر شروع کند.

ذکر این نکته ضروری است که تیم ما به منظور سنجش صحت تغییرات ایجاد شده در نرم افزار توسط افراد فوق یعنی بدون اشکال بودن بومی سازی های انجام شده توسط این افراد، طی چندین مرحله دموی سیستم آنها را مشاهده و مورد بررسی دقیق قرار داده است.


به عبارت دیگر پس از شناسایی لیست افرادی که پروسس میکر را فارسی و شمسی کرده اند، اقدام به بررسی و مشاهده دموی سیستم و تغییرات انجام شده توسط ایشان کرده ایم و موارد با کیفیت را در لیست نگه داشته ایم.

یک نکته مهم: وقتی هزینه کمی کرده باشید، ریسک به مراتب پایین خواهد بود.


با فراگیری نرم افزارهای ‌BPMS متن باز و در دسترس موجود، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین بابت تهیه نرم افزار نخواهید داشت.

 

آموزش Processmaker

 


 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .