عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری کارگاه آموزشی ویژوال پارادایم در شرکت مهندسی پیشگامان فولاد جنوب
آموزش ویژوال پارادایم

دوره آموزشی نرم افزار ویژوال پارادایم (Visual Paradigm) در تیرماه ۱۴۰۳ توسط مدرسه مدیریت فرایند برای شرکت محترم مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب برگزار گردید.

 

این دوره با هدف آشنایی بیشتر با جدیدترین قابلیت‌ها و امکانات نسخه ۱۷ نرم افزار ویژوال پارادایم و به منظور استفاده بهتر از این نرم افزار جهت مدلسازی فرایندهای سازمان برگزار گردید.

 

در این دوره که بصورت کاملا کارگاهی برگزار شد قابلیت‌هایی نظیر تهیه ساختار شکست معماری فرایندی در ویژوال پارادایم، Visual diff، ایجاد ماتریس‌های CRUD و RACI، شبیه‌سازی، انیمیشن، دسته‌بندی فرایندها در وضعیت‌های مختلف، ایجاد ورژن‌های مختلف از یک فرایند، تولید ماتریس‌های تحلیلی و ایجاد فرم‌های کاری آموزش داده شد و شرکت‌کنندگان به صورت گروهی تمریناتی را بر روی این قابلیت‌ها انجام دادند.

 

در این دوره شرکت کنندگانی از واحدهای برنامه‌ریزی، مهندسی، فروش، منابع انسانی و مالی حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است که شرکت پیشگامان فولاد جنوب از زیرمجموعه‌های هلدینگ فولاد خوزستان بوده و نقش راهبردی در توسعه طرح‌های مهندسی مجموعه فولاد خوزستان ایفا می‌نماید.

 

شما نیز درصورتیکه در سازمان خود قصد استقرار مدیریت فرایند را دارید، میتوانید این دوره آموزشی فوق العاده را در سازمان خود برگزار کنید.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .