عضویت در کانال مدیریت فرایند
یک نکته: چگونه محصولات BPM به توسعه کارایی شرکت کمک می‌کند
کتاب آموزش BPM

محصولات BPM ممکن است شامل نرم‌افزار تک فرآیند، سوئیت‌های کاربردی متفاوت، کتاب‌های مرجع و گزارشات رسمی، رسانه‌های الکترونیکی و خدمات توسعه مهارت باشد. این محصولات شرکت‌ها را قادر می‌سازد برنامه‌های مختلف BPM را به مدیریت فرآیند خود متصل و راه اندازند. محصولات BPM در صورت استفاده درست می‌تواند چارچوب مدیریت فرایند شرکت‌ها را استاندار سازد و منجر به بهره‌وری، تحویل برتر خدمات مشتری و در نهایت افزایش سود شوند.

 

مدیریت فرآیند کسب و کار شیوه‌ی نسبتا جدیدی در دنیای شرکت‌هاست. ثابت شده است که مدیریت از طریق فرآیندهای کسب و کار به لحاظ بهینه‌سازی ظرفیت شرکت‌ها با چالش‌های محیط کسب و کار مدرن روبرو است. محصولات BPM مانند نرم‌افزار و مجموعه برنامه‌های کاربردی به شرکت ها اجازه می‌دهد بدون انحراف زیاد و اختلال در عملیات منظم خود پارادایم مدیریتی خود را تغییر دهند.

 

اجرای نرم‌افزار BPM در مدل‌سازی فرآیندهای کسب و کار شرکت‌ها سهم زیادی در سازماندهی و ساماندهی عملیات شرکت‌ها دارد. نرم‌افزار مدل‌سازی BPM می‌تواند فرآیندهای کاری یک شرکت را طراحی کند و همچنین زمینه‌های مهمی که فرایند کسب و کار باید بهبود یابد مشخص سازد. این برنامه‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کند عملکرد شرکت خود را به خصوص در مدیریت روابط مشتری بهبود بخشند.

 

نرم‌افزار BPM همچنین می‌تواند ادغام کارکردهای مختلف شرکت را فرآیند واحدی کند که می‌تواند محصولات و خدمات با کیفیت ارائه دهد. چنین تسهیلات ارائه شده توسط محصولات BPM بهره‌وری را بهبود می‌بخشد و به طور قابل توجهی هزینه منابع باارزش شرکت را کاهش می‌یابد.

 

محصولات BPM در انواع مختلفی عرضه می‌شود. این محصولات می‌تواند یک برنامه، منابع دانش و یا توسعه مهارت‌ها باشد. این محصولات BPM می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا روش‌های مدیریت خود را بهبود بخشند.

به اشتراک بگذارید :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .