عضویت در کانال مدیریت فرایند
دوره بلند مدت مدیریت فرایند 1403
دوره جامع مدیریت فرایند

دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند 1403 با تغییرات و بهبودهای اساسی نسبت به دوره قبل و بصورت ماژولار برگزار خواهد شد. یعنی لازم نیست در کل دوره بصورت یکجا ثبت نام کنید، بلکه بر اساس نیاز می توانید در یک، چند یا همه ماژول ها ثبت نام کنید.

 

این دوره شامل تعدادی ماژول (دوره آموزشی مستقل) است که در کنار یکدیگر و در یکپارچگی کامل، دوره بلند مدت مدیریت فرایند را تشکیل می دهد. ثبت نام در تمام ماژول ها شامل تخفیف بسیار ویژه 21 میلیون تومانی خواهد شد.

 

علاقه مندان می توانند در هر ماژول بصورت مستقل ثبت نام کنند یا در کل پکیج دوره جامع مدیریت فرایند ثبت نام کنند که علاوه بر برخورداری از تخفیفات ویژه، به پشتیبانی دوره بلند مدت مدیریت فرایند و مزایای خاص آن درسترسی داشته باشند.

 

کسانی که در دوره های قبلی مدرسه مدیریت فرایند (دوره های ثبت نامی) شرکت کرده اند، می توانند در ماژول اول ثبت نام نکنند. این دوستان در صورت ثبت نام در ماژول های باقی دیگر نیز جزء شرکت کنندگان در دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند به شمار رفته و می توانند از همه مزایای آن استفاده کنند.

  • ماژول اول: دوره 50 مدیریت فرایند
  • ماژول دوم: کارگاه آموزش نرم افزار پروسس میکر
  • ماژول سوم: کارگاه آموزش نرم افزار ویژوال پارادایم
  • ماژول چهارم: کارگاه مدلسازی فرایند
  • ماژول پنجم: کارگاه استخراج معماری فرایندها
  • ماژول ششم: دوره تحلیل و بهبود فرایندها
  • ماژول هفتم: کارگاه آموزش نرم افزار کاموندا
  • ماژول هشتم: کارگاه فرایندکاوی
  • ماژول نهم: پایش و نظارت بر فرایندها
  • ماژول دهم: وبینارهای تکمیلی

 

 


هزینه سرمایه گذاری:

این دوره بر خلاف سال قبل با قیمت پایین تر و کیفیت بالاتر برگزار خواهد شد. 

 

نکته مهم: به دلیل اینکه علاقه مندان عادی (غیر از شرکت کنندگان دوره بلند مدت مدیریت فرایند) می توانند در هر ماژول بصورت مجزا ثبت نام کنند، این دوره احتمالا خیلی زود تکمیل ظرفیت خواهد شد.

 

علاقه مندان می توانند در هر ماژول بصورت مستقل ثبت نام کنند یا در کل پکیج دوره جامع مدیریت فرایند بصورت یکجا ثبت نام کنند که علاوه بر برخورداری از تخفیفات ویژه، به پشتیبانی دوره بلند مدت مدیریت فرایند و مزایای خاص آن درسترسی داشته باشند.

 

 

دوره جامع مدیریت فرایندها

 

در ادامه در خصوص هر یک از ماژول ها توضیحات مختصر و مفیدی ارائه شده است.

 


مزایای خاص ثبت نام در کل پکیج (دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند)

 

حضور در جلسات واقعی مدلسازی فرایندها

حضور شرکت کنندگان در دوره بلند مدت در چند نمونه از پروژه های واقعی و کارگاه های برگزار شده برای مشتریان با هدف کسب مهارت و تجربه حضور در جلسات مصاحبه جهت مدلسازی فرایندها و ترسیم نمودارهای BPMN2 وضعیت موجود و تحلیل و بهبود فرایندها

 

شرکت در وبینارهای تکمیلی بصورت رایگان

بیش از 5 وبینار فوق العاده برگزار خواهیم کرد.

 

ارائه تمام فرمت‌های لازم برای اجرای پروژه های مدیریت فرایند

ارائه تمام تمپلیت‌های لازم برای انجام کامل پروژه مدیریت‌ فرایند

 

تجربیات کاربردی

ارائه تجربیات کاربردی و عملیاتی برگرفته از پروژه‌های مختلف

 

اساتید مجرب

حضور اساتید به‌نام، با تجربه و حرفه‌ای در حوزه مدیریت فرایند

 

 3 نرم‌ افزار BPMS

آموزش 3 نرم‌ افزار BPMS به صورت کاربردی

 

BPMSهای جدید ایرانی

معرفی نرم‌افزارهای BPMSهای جدید ایرانی

 

پشتیبانی 6 ماهه

پشتیبانی 6 ماهه به‌صورت تلفنی و دو جلسه خصوصی و اینترنتی

 

گواهی‌نامه معتبر

ارائه گواهی‌نامه معتبر داخلی و بین‌المللی با قابلیت استعلام آنلاین به‌صورت رایگان

 

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان حضوری برای هر شرکت‌کننده به مدت یک ساعت به ارزش 3 میلیون تومان

 

 


ماژول اول: دوره 50 مدیریت فرایند- در حال ثبت نام

این دوره ماژول اول از دوره بلند مدت سال 1403 است ولی علاقه مندان می توانند در این دوره بصورت مستقل شرکت (بدون نیاز به ثبت نام در دوره بلند مدت) شرکت کنند. در واقع این دوره گام اول (ماژول اول) از دوره بلند 1403 است.

 

کسانی که در دوره های قبلی مدرسه مدیریت فرایند (دوره های ثبت نامی) شرکت کرده اند، می توانند در این ماژول ثبت نام نکنند. این دوستان در صورت ثبت نام در نه ماژول باقی دیگر نیز جزء شرکت کنندگان در دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند به شمار رفته و می توانند از همه مزایای آن استفاده کنند.

 

 

دوره بلند مدت مدیریت فرایند

 


ماژول دوم: کارگاه آموزش نرم افزار پروسس میکر- در حال ثبت نام

این دوره ماژول دوم از دوره بلند مدت سال 1403 است ولی علاقه مندان می توانند در این دوره بصورت مستقل شرکت (بدون نیاز به ثبت نام در دوره بلند مدت) شرکت کنند.

در واقع این دوره گام دوم (ماژول دوم) از دوره بلند 1403 است.

 

به چند دلیل لازم است که تحلیلگران فرایند، حتما نرم افزار BPMS بلد باشند.

دلیل اول: معمولاً در پروژه های مدیریت فرایند، مدلسازی فرایندها به گونه ای که است که در هنگام پیاده سازی نیاز به بازنگری، اصلاح و تکمیل آنها وجود دارد. در واقع یک دوباره کاری اساسی ایجاد شده و تیم پیاده سازی مجبور است دوباره فرایندها را مدلسازی کند. یکی از مهم ترین روش های پیشگیری از این اتفاق این است که تیم مدلسازی و تحلیل فرایند، تا حدود قابل توجهی نرم افزار BPMS بلد باشد. بنابر این یادگیری نرم افزار BPMS برای مدلسازان، بر روی کیفیت و سطح مدلسازی آنها تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

 

دلیل دوم: کسانی که می خواهند به مشاور و متخصص حرفه ای مدیریت فرایند تبدیل شوند، باید بتوانند به سازمان ها بر اساس نیازشان پیشنهاد دهند که کدام نرم افزار BPMS برای آنها مناسب تر است. از طرفی نرم افزار پروسس میکر یکی از نرم افزارهای در دسترس و ارزان قیمت در بازار ایران به شمار می رود و شرکت های زیادی نیز از این نرم افزار استفاده می کنند. در نتیجه یادگیری نرم افزار پروسس میکر برای این دسته از علاقه مندان ضروری است.

 

دلیل سوم: کسانی که در دوره های مدیریت فرایند شرکت می کنند، تبدیل به مدلساز و تحلیلگر فرایند خواهند شد ولی می توانند پا را فراتر نهاده و در نقش یک Developer و کسی که فرایندها را در نرم افزار BPMS پیاده سازی میکند، نیز ظاهر شوند. این موضوع خصوصا در کسب و کارهای کوچک و متوسط بیشتر مشاهده میشود. یعنی این نوع از کسب کارها علاقه مند به همکاری با متخصصینی هستند که هم مدلسازی و تحلیل فرایند بلد بوده و هم بتواند فرایندها را در نرم افزار BPMS پیاده سازی کند. از سوی دیگر به دلیل اینکه نرم افزار پروسس میکر برای این دسته از کسب و کارها مناسب است، برای متخصصینی که می خواهند در این دسته از کسب و کارها فعالیت کنند، یادگیری پروسس میکر یک مزیت عالی به شمار میرود.

 

دوره بلند مدت مدیریت فرایند

 


ماژول سوم: کارگاه آموزش نرم افزار ویژوال پارادایم – در حال ثبت نام

 از بین نرم افزارهای مختلف برای اجرای پروژه های مدیریت فرایند، نرم افزار ویژوال پارادایم از قابلیت های فوق العاده ای برخوردار بوده و جزء بهترین ها در این زمینه به شمار می رود.

البته نرم افزار ویژوال پارادایم فقط در حوزه مدیریت فرایند کاربرد نداشته و در سایر حوزه ها نیز قابل استفاده است از جمله:

  • معماری سازمانی
  • تحلیل سیستم
  • تحلیل کسب و کار
  • و…

 

در این دوره که بصورت کارگاهی برگزار خواهد شد، سعی خواهیم داشت علاوه بر آموزش نرم افزار، قابلیت های جدیدترین نسخه این نرم افزار را ارائه و تفاوت های آن را با نسخه های قبلی ویژوال پارادایم تشریح نماییم.

در این کارگاه علاوه بر آموزش نرم افزار ویژوال پارادایم نسخه 16، نرم افزار و نرم افزار EA نیز معرفی خواهد شد.

 

 

دوره بلند مدت مدیریت فرایند


ماژول چهارم: کارگاه مدلسازی فرایند- در حال ثبت نام

این کارگاه مبتنی بر مدلسازی فرایندهای واقعی است. یعنی هر شرکت کننده موظف است 3-5 فرایند واقعی ترجیحا فرایندهای سازمانی که در آنها مشغول کار است را پیش از آغاز جلسه مربوطه مدلسازی کرده و با خود به همراه بیاورد. شرکت کننده باید در خصوص فرایند مدلسازی شده تسلط کافی داشته و از جزئیات آن اطلاع داشته باشد.

انتهای کارگاه چند فرایند مدلسازی شده کامل از سازمان خود خواهد داشت.

 

 

دوره بلند مدت مدیریت فرایند

 


ماژول پنجم: کارگاه استخراج معماری فرایندها

طراحی معماری فرایند، اولین گام مدیریت فرایند است. استخراج معماری فرایند در مدیریت فرایند مشابه پی‌ریزی و بنا نهادن خشت اول در معماری و ایجاد یک سازه است.

معماری فرایند یکی از گام های اساسی و اصلی مدیریت فرایندهای کسب و کار است. در واقع می توان گفت معماری فرایندها پاشنه آشیل مدیریت فرایند می باشد و اگر به درستی انجام نشود تمامی اقدامات دیگر را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

 

بصورت کلی دو رویکرد برای معماری فرایندهای کسب و کار در سازمان ها وجود دارد:

رویکرد اول: برون سپاری معماری فرایند به تأمین کننده/ مشاور خارج از سازمان

رویکرد دوم: استخراج معماری فرایند بصورت داخلی و با کمک مربی/ منتور خارج از سازمان

 

تجربه حاصل از انجام تعداد زیادی پروژه از یک طرف و سالهای متمادی مشاوره در حوزه مدیریت فرایند از طرف دیگر به ما ثابت کرده است که رویکرد دوم، یعنی استخراج معماری فرایند با استفاده از منابع داخلی سازمان و بدون نیاز به برون سپاری پروژه به پیمانکار، از اثربخشی به مراتب بالاتری برخوردار است.

 

در نتیجه موارد فوق، استخارج معماری فرایند با استفاده از منابع داخلی سازمان قطعاً نیاز به آموزش مدیریت فرایند را بیش از پیش نمایان می سازد. البته در صورت استفاده از رویکرد اول نیز آموزش نقش پررنگی خواهد داشت و با دریافت آموزش های صحیح و اثربخش می توان بر روی فعالیت های پیمانکار نظارت بهتری داشت.

 

دوره بلند مدت مدیریت فرایند


ماژول ششم: دوره تحلیل و بهبود فرایندها

به زودی تکمیل خواهد شد.

 

ماژول هفتم: کارگاه آموزش نرم افزار کاموندا

 

ماژول هشتم: کارگاه فرایندکاوی

به زودی تکمیل خواهد شد.

 

ماژول نهم: پایش و نظارت بر فرایندها

به زودی تکمیل خواهد شد.


ماژول دهم: وبینارهای تکمیلی

وبینار کاربرد مشاهده مدیریت فرایند در معماری سازمانی

در این وبینار یک پروژه کامل معماری سازمانی مرور شده و کاربرد و جایگاه مدیریت فرایند در اینگونه پروژه ها بررسی خواهد شد.

 

لطفاً توجه نمایید:

مدیریت فرایند و معماری سازمانی همپوشانی های زیادی با هم داشته و متخصصین مدیریت فرایند کافی است بدانند در پروژه های معماری سازمانی چه اتفاقاتی می افتد تا با همین دانش کسب شده در مدیریت فرایند بتوانند در پروژه های معماری سازمانی نیز به عنوان متخصص حضور داشته باشند.

امکان ثبت نام در این وبینار بصورت آزاد نیز وجود دارد ولی مستندات پروژه معماری سازمانی فقط در اختیار شرکت کنندگان دوره بلند مدت مدیریت فرایند قرار خواهد گرفت.

 

وبینار مرور یک پروژه کامل مدیریت فرایند

برای آشنایی بیشتر شرکت کنندگان در دوره جامع مدیریت فرایند با پروژه های واقعی مدیریت فرایند، حداقل یک یا حداکثر دو پروژه واقعی مدیریت فرایند مرور و مورد بررسی موشکافانه قرار خواهد گرفت.

امکان ثبت نام در این وبینار بصورت آزاد نیز وجود دارد.

 

وبینار مرور فرمت های مورد نیاز در اجرای پروژه های مدیریت فرایند

امکان ثبت نام در این وبینار بصورت آزاد نیز وجود دارد ولی فرمت های مورد نیاز در اجرای پروژه های مدیریت فرایند فقط در اختیار شرکت کنندگان دوره بلند مدت مدیریت فرایند قرار خواهد گرفت.

 

وبینار کاربست تحلیل کسب و کار در پروژه های مدیریت فرایند

ارتباط تنگاتنگ و قابل تأملی بین مدیریت فرآیند و تحلیل کسب و کار وجود دارد. از منظر موسسه IIBA، مدیریت فرآیند یک لنز یا عینک است که با کمک آن بهتر می توان گستره و ابعاد تحلیل کسب و کار را مشاهده نمود و بهترین و مقتضی ترین تصمیم را برای رفع مشکلات و چالش های سازمان ارائه داد.

 

یک متخصص، مشاور و استقرار دهندۀ نظام فرآیندی برای حرکت خویش، نیاز به تحلیل کسب و کار دارد. او باید متوجه باشد که در تمام کارها و مراحلی که برای استقرار و بهبود نظام فرآیند انجام می دهد، از چارچوب و شاکلۀ تحلیل کسب و کار استفاده می نماید اما این نگاه بدیهی که در کاربرد تحلیل کسب و کار در مدیریت فرآیندها وجود دارد، نیاز به تقویت دارد.

امکان ثبت نام در این وبینار بصورت آزاد نیز وجود دارد.

 

وبینار عوامل حیاتی موفقیت مدیریت فرایند

برای استقرار موفقیت آمیز مدیریت فرایند صرف انجام مراحل آن کافی نیست و باید به عوامل ویژه ای توجه شود. نادیده گرفتن هر یک از این عوامل می تواند منجر به عدم موفقیت پروژه شود. استقرار مدیریت فرایند در عین سادگی از نکات و ظرافت های بسیار ویژه ای برخوردار است. در این وبینار در خصوص برخی از مهم ترین عوامل کلیدی استقرار مدیریت فرایند صحبت خواهیم کرد.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .