عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره آموزش BPMS در فولاد خوزستان
آموزش BPMN2

 

به اطلاع خوانندگان عزیز می رساند که عدم همسویی واحد سیستم ها و روش ها و فناوری اطلاعات از مهم ترین ریسک های پروژه های مدیریت فرایند است. با توجه به اینکه BPM یک مبحث میان رشته ای است، نقش فناوری اطلاعات در برخی مراحل مدیریت فرایند پررنگ تر و نقش سیستم ها و روش ها و واحدهایی از این دست در برخی دیگر از مراحل.

 

به طور دقیق تر در مراحل مربوط به استخراج معماری فرایندها، کشف فرایندهای وضع موجود، تحلیل و بازطراحی فرایندها نقش واحد سیستم ها و روش ها پر رنگ تر و در مراحل پیاده سازی و پایش و کنترل نقش فناوری اطلاعات شاخص تر است. البته به این معنی نیست که متخصصین فناوری اطلاعات در گام های اول و متخصصین تحلیل فرایند (سیستم ها و روش ها) در گام های آخر مدیریت فرایند نقش نداشته باشند.

 

البته تفکیک مسئولیت ها بین این دو بطور مجزا به هیچ وجه صحیح نیست و این موضوع دقیقاً همان ریسک ذکر شده است. یکی از مهم ترین راه های کاهش این ریسک آشنایی تیم سیستم ها و روش ها با نرم افزارهای BPMS و تیم فناوری اطلاعات با تکنیک ها و اصول مدیریت فرایند است.

 

در همین راستا در اردیبهشت ماه سال ۹۸ دوره آموزش BPMS توسط مدرسه مدیریت فرایند در شرکت بزرگ فولاد خوزستان واحد سیستم ها و روش ها برگزار شد.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .