عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند و BPMS در توزیع برق بوشهر

در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ با تدریس آقای مهندس رمضانی در شرکت توزیع برق بوشهر و با حضور ۲۰ نفر از مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، سیستم ها و روش ها، بهره برداری، امور مشترکین و منابع انسانی دوره مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند و BPMN  و نرم افزارهای BPMS برگزار شد.

در این دوره پس از آموزش مراحل و چرخه مدیریت فرایند، استاندارد BPMN و نرم افزار ویژوال پارادایم به شرکت کنندگان آموزش داده شد. پس از آموزش چندین تمرین در کلاس مطرح شد که حاضرین نسبت به مدلسازی چند فرایند واقعی تسلط پیدا کنند.


در ادامه این دوره که به مدت ۳ روز برگزار شد، پس از آموزش نرم افزار Processmaker، طی کارگاه آموزشی کلیه شرکت کنندگان اقدام به ساخت یک فرایند نمونه در این نرم افزار کردند. علت تاکید ما بر روی یادگیری نرم افزار BPMS و اینکه هر کسی که در پروژه مدیریت فرایند درگیر است باید نحوه کار با نرم افزار BPMS را بداند این است که خروجی بسیاری از پروژه های مدلسازی فرایند که در کشور انجام شده است، در سطحی نیست که قابل پیاده سازی باشد.

به عبارت دیگر بسیاری معمولاً فرایندها را طوری مدلسازی میکنند که در فاز پیاده سازی (مکانیزاسیون آنها با ابزار BPMS و یا سایر موارد مشابه)، پیاده سازان باید بر روی فرایندهای مدلسازی شده بازنگری اساسی انجام دهند و این یکی از مهم ترین ریسک های اینگونه پروژه ها است. اگر بتوان در هنگام مدلسازی، فرایندها را طوری مدل کنند که این دوباره کاری اتفاق نیفتد، یکی از مهم ترین ریسک های پروژه های مدیریت فرایند مدیریت شده است. آشنایی و کارکردن با نرم افزارهای BPMS توسط مدلسازان باعث میشود که آنها در هنگام مدلسازی بتوانند این مورد مهم را رعایت نمایند.


برخی شرکت های حوزه برق که تیم ما در آنها اقدام به برگزاری دوره آموزشی کرده است عبارتند از:

توزیع برق اهواز

توزیع برق اصفهان

توزیع برق آذربایجان غربی

برق منطقه ای آذربایجان

و…


از اینجا میتوانید سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و مدلسازی فرایند را مشاهده نمایید.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .