عضویت در کانال مدیریت فرایند
مشاوره استقرار نرم افزار Bizagi در پژوهشگاه صنعت نفت
Bizagi

طی چند ماه اخیر مدرسه مدیریت فرایند اقدام به مشاوره استقرار نرم افزار Bizagi در پژوهشگاه صنعت نفت نموده است.

 

پژوهشگاه صنعت نفت برای انتخاب نرم افزار بیز ای جی مسیر تقریباً طولانی و سخت گیرانه ای را در طی کرده است.

اولین گام برای این منظور برگزاری دوره آموزشی برای ۵ نرم افزار BPMS مطرح و با کیفیت و قابل استفاده در کشورما بود. این ۵ نرم افزار عبارتند از:

  • Camunda BPMS
  • Bonita BPMS
  • Activiti BPMS
  • Bizagi
  • Processmaker

 

سپس تیم فناوری اطلاعات پژوهشگاه اقدام به انتخاب نرم افزار BPMS مناسب با توجه به شرایط و نیازمندی های پژوهشگاه نمود.  در نهایت نرم افزار Bizagi به عنوان نرم افزار BPMS منتخب برای پژوهشگاه انتخاب شد. جهت انتخاب نرم افزار ابتدا شاخص هایی برای تشخیص کیفیت نرم افزارهای BPMS  استخراج شده و به هر شاخص به ازای هر نرم افزار BPMS امتیازاتی اختصاص داده شد. یا توجه به وضعیت مالی بسیاری از سازمان های دولتی و حتی خصوصی که امکان هزینه بالایی برای خرید ندارند، شاخص قیمت نیز به لیست شاص ها اضافه شد. زیرا نرم افزار Bizagi یکی از نرم افزارهای کم هزینه برای این منظور به شمار میرود.

 

در ادامه نرم افزار Bizagi بر روی سرور پژوهشگاه نصب و کاربران از یکی از سیستم های فعلی موجود با نرم افزار Bizagi سینک گردید. یعنی کاربران در سیستم فعلی تعریف میشوند و در نرم افزار نرم افزار Bizagi از آنها استفاده میگردد.

 

در ادامه چند فرایند از فرایندهای پژوهشگاه انتخاب و در نرم افزار بیز ای جی ساخته شد.

 

شایان ذکر است کلیه مراحل مذکور با حضور کارشناسان واحد فناوری اطلاعات پژوهشگاه صنعت نفت و با هدف ارائه آموزش حین کار انجام شده است و پیش بینی میشود کارشناسان این مجموعه ظرف مدت کوتاهی به تسلط قابل توجهی جهت ساخت سایر فرایندها برسند.


اطلاعات بیشتر در مورد: پروژه مربی گری مدیریت فرایند در پژوهشگاه صنعت نفت

 

یک خبر خوب: در سایت Bizagi شش دوره آموزشی فوق العاده تعریف شده است که به رایگان میتواند در آنها شرکت کرده و گواهی نامه دریافت کنید.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد شش دوره آموزشی رایگان Bizagi

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .