عضویت در کانال مدیریت فرایند
ماژول رایگان فارسی ساز رایگان پروسس میکر
فارسی ساز پروسس میکر

 ماژول رایگان فارسی ساز رایگان پروسس میکر

پس از نصب پروسس میکر میتوانید زبان فارسی را به آن اضافه کنید. میتوانید بسته مربوط به زبان فارسی را از آدرس زیر دانلود و طبق مسیری که تشریح خواهیم کرد آن را از بخش Admin > Language و با استفاده از دکمه Import  به نرم افزار اضافه کنید.

اگر می خواهید زبان پیش فرض کل سیستم را عوض کنید لازم است به بخش Admin > Setting رفته و زبان پیش فرض را به Persian تغییر بدهید. به اینصورت که پس از دانلود فایل اشاره شده در بالا، به محیط Admin پروسس میکر وارد شده و روی تب Setting کلیک میکنیم و از گزینه های سمت چپ، پنجمین گزینه یعنی Language را انتخاب میکنیم.

 

فارسی ساز پروسس میکر

 

سپس بر روی گزینه Install/Update که در شکل بالا کادری دور آن کشیده شده است را کلیک میکنیم. یک پنجره مانند شکل زیر نمایش داده میشود.

 

ماژول رایگان فارسی پروسس میکر

 

فایل مربوط به زبان فارسی را که دانلود کرده اید از مسیر آن انتخاب و دکمه Upload را کلیک تا فایل انتخاب شده بارگذاری شود.

البته امکان دارد بعد از استفاده از این بسته هنوز فرمها راست به چپ نباشند. اینگونه موارد نیاز به تغییراتی در هسته نرم افزار دارد تا به طور کامل با زبان فارسی هماهنگ شود. در صورتیکه تیم برنامه نویسی در اختیار دارید خود میتوانید این تغییرات را اعمال کنید در غیر اینصورت شرکت ها و افراد زیادی در کشور اقدام به اعمال اینگونه تغییرات نموده اند که میتوان از آنها تهیه کرد. البته پیشنهاد ما خرید این ماژول از شرکت های نرم افزاری نیست زیرا واقعاً این ماژول خیلی گران قیمت نبوده و مجبور خواهید شد هزینه های نسبتاً زیادی پرداخت کنید.

درصورتیکه نیاز به ماژول کامل فارسی نرم افزار پروسس میکر را داشتید (جهت کاربردهای سازمانی) بنده اطلاعات افرادی که قبلاً اینکار را کرده اند و حاضرند با قیمت بسیار پایین تر نسبت به شرکت های نرم افزاری آن را در اختیار شما قرار دهند را در اختیار شما خواهم گذاشت.

برای مشاهده محیط به زبان فارسی باید در Url مشخصه زبان که en است را به fa تغییر دهید یا در هنگام لاگین به نرم افزار، زبان را Persion انتخاب کنید.

 


اقدام به تهیه کتاب آموزش الکترونیکی نرم افزار Processmaker به عنوان اولین مرجع یادگیری این نرم افزار در کشور نموده ایم. از طریق لینک زیر میتوانید اقدام به خرید آنلاین نمایید:

 

خرید انلاین کتاب آموزش پروسس میکر

 

به اشتراک بگذارید :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .