عضویت در کانال مدیریت فرایند
ADS
انتشار کتاب آموزش Bizagi
نرم افزار Bizagi

با سلام خدمت همراهان گرامی

با توجه به درخواست دوستان متعددی در مورد آموزش نرم افزار Bizagi، اقدام به تهیه یک کتاب آموزشی BPMS با محوریت نرم افزار Bizagi نموده ایم.

نرم افزار Bizagi یکی از گزینه های قابل کاربرد در کشور ما تلقی میگردد و به دلیل ساده بودن، از مقبولیت ویژه ای برخوردار است. این نرم افزار جزء کاربرپسند ترین نرم افزهای BPMS در سطح دنیا به شمار میرود.

گفتنی است چندین شرکت نرم افزاری در کشورمان اقدام به توسعه و فروش Bizagi میکنند و حتی برخی از تیم ها با اعتقاد به این موضوع که این نرم افزار به آنها تعلق ندارد، تنها اقدام به دریافت هزینه بابت آموزش، ساخت فرایند و پشتیبانی می کنند و به ازای نرم افزار Bizagi پولی از مشتریان دریافت نمی کنند.


همچنین شرکت ها و سازمان های زیادی از نسخ بومی شده حتی قدیمی نرم افزار بیز ای جی در کشور سال ها است که به بهترین شکل ممکن استفاده میکنند و نه تنها برای آنه مشکلی ایجاد نشده است بلکه به نتایج فوق العاده ای رسیده اند.

کاربرپسندی فوق العاده، محبوبیت بالا و استفاده گسترده از محصولات مایکروسافت در سازمان های ایرانی، قابلیت ساخت پروژه بر بستر SQL server و پشتیبانی از پلتفرم  Net. دراین محصول آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب برای سازمان های ایرانی نموده است.


نکته مهم دیگر در خصوص کتاب این است که قرار است بصورت الکترونیکی و از طریق پرداخت آنلاین از طریق همین سایت برای علاقه مندان قابل خریداری می باشد.

این کتاب با زبانی ساده به آموزش نحوه ساخت یک فرایند در نرم افزار بیز ای جی پرداخته است و به منظور آغاز راه گزینه بسیار مناسبی است که با این ابزار ارزشمند آشنا شده و ساخت فرایند را شروع کنید.


خرید انلاین کتاب آموزش پروسس میکر

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .