عضویت در کانال مدیریت فرایند
یک نکته: آموزش BPM چه سودی برای شما دارد؟
کتاب آموزش BPM

برگرفته از کتاب ۱۰۰ راز مدیریت فرایند کسب و کار

 

متخصصان فناوری اطلاعات و هوش کسب ­وکار، باید پیش از آنکه راهنمای تیم­های خود در کاربرد ابزارهای مدیریت فرآیند کسب ­وکار (یا BPM) باشند، تا حدودی آموزش ببینند. خوشبختانه، گزینه­ های آموزشی زیادی موجود است که تمامی آنها توسط خود کارشناسان طراحی شده­اند. یک برنامه گسترده، نیازمند مطالعه زیاد است، ولی قادر خواهید بود از طریق آموزش BPM، درباره جدیدترین و تازه‌ترین ایدئولوژی­های مدیریت فرآیند کسب ­وکار، اطلاعات کسب کنید. همچنین، از این راه به استراتژی­ها و مشاوره­هایی دست یابید که می­توانید به آسانی آنها را عملی کرده و در رابطه با بسیاری از موقعیت­های واقعی در آن زمینه، به کار برید.

 

به علاوه، دریافت آموزش­های BPM، امکان پیشرفت شغلی شما را فراهم کرده و در شرکت، شما را به جایگاه بالاتری می­رساند، حتی اگر تنها در یک دوره آموزشی مدیریت فرایند کسب ­وکار شرکت کرده و گواهی آموزش دریافت کنید. آموزش BPM دارای سه شیوه است که به­ کارگیری همه آنها راحت است: رو در رو، در محیط وب و خانگی.

 

به علاوه، ممکن است بخواهید که دوره فراگیری خود را بر اساس نیازهای کسب ­وکار خود شکل دهید. تنها با یک روز از آموزش خواهید توانست به اطلاعاتی درباره مفاهیم کلیدی مختلف، شیوه­های کسب­وکار، تکنیک­های مهم و آخرین فناوری­ها دست یابید، که تمامی آنها، هنگامی که دوره آموزشی را به پایان رسانده و به عنوان یک متخصص واقعی BPM مسئولیت­های بیشتری قبول کنید، در انتظار شما خواهد بود.

 

حوزه­ های کلیدی فراگیری، همچنین دربردارنده مطالعه مدیریت فرایندها و سیستم مدیریت فرآیندهای کسب­ وکار، جدیدترین رویکردها در فرآیند کسب ­وکار و نیز نقاط مثبت و منفی انواع مختلف رویکردهای اجرای BPM می­باشد.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .