عضویت در کانال مدیریت فرایند
یک نکته: نحوه یافتن بهترین خدمات مشاوره BPM
کتاب آموزش BPM

یک نکته: نحوه یافتن بهترین خدمات مشاوره BPM

 

برگرفته از کتاب ۱۰۰ راز مدیریت فرایند کسب و کار

 

اگر شرکتی بخواهد در محیط کسب و کار رقابتی بسیار موفق باشد، باید بر روی پروسه‌های تجاری خود اصلاحات مناسبی را انجام دهد تا شیوه‌های فعلی خود را مرتبط با فن‌آوری‌ها، نوآوری‌ها و تکنیک‌های تجاری خود کند. اولین گام در ایجاد یک شرکت رقابتی و مترقی، بهبود روند کسب و کار است. برای شرکت‌هایی که هنوز BPM را اجرا نکرده‌اند، شرکت مشاوره BPM می‌تواند کمک‌های مهمی در ایجاد روش‌های مدیریت فرایند کسب و کار بهتر ارائه دهد. دریافت خدمات مشاوره شخص ثالث، مزایای بی‌شماری دارد. یک شرکت مشاور BPM می‌تواند ایده‌های تازه‌ای را برای شرکت به ارمغان بیاورد و مدیران را برای آموزش مهارت‌های لازم در زمینه مدیریت فرآیند آماده سازد.

 

بسیاری از شرکت‌های مشاوره BPM وجود دارند که خدمات عالی و باکیفیت ارائه می‌دهند. آنها را می‌توان در اینترنت پیدا کرد زیرا هر یک از خدمات مشاوره موجود امروز وب‌سایتی را مدیریت می‌کنند. بنابراین در صورتی که شرکت‌ها گروه مشاوره‌ای را بکار گیرند، گزینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهند. مهمترین چیز برای ارزیابی شرکت مشاوره BPM خدماتی است که در طی سال‌ها ارائه می‌دهند. شرکت مشاوره‌ای که سال‌ها در صنعت بوده است تجربه و تخصص کافی برای ارائه خدمات را خواهد داشت.

 

این بدان معنا نیست که گروه‌های مشاوره‌ای جدید در درجه دوم هستند. بسیاری از موسسات مشاوره BPM تک‌رو هستند که می‌توانند تکنیک‌های پیشرفته به‌ویژه در زمینه مدیریت فرآیند کسب و کار ارائه دهند. اما سالهای ارائه خدمت می‌تواند اولین معیار سنجش شایستگی مشاورین و موسسات مشاوره مدیریت فرایند باشد. چیزی که در اولویت بعدی است این است که در هنگام ارزیابی شرکت‌های مشاوره BPM باید به کیفیت بسته‌های مشاوره‌ای ارائه‌شده دقت کرد. شرکت‌ها باید به دنبال مشاوره‌هایی باشند که می‌توانند یک‌پارچگی BPM را با پیشرفته‌ترین برنامه‌ها و تکنیک‌های BPM ارائه دهند.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .