عضویت در کانال مدیریت فرایند
شرح خدمات ما در پروژه مدیریت فرایند شرکت فن نیرو
پروژه مدیریت فرایند

شرح خدمات ما در پروژه مدیریت فرایند شرکت فن نیرو

 

شرکت فن نیرو به عنوان یکی از بزرگترین پیمانکاران حوزه آب کشور با ماهینت خصوصی، با هدف ایجاد چابکی و همچنین برطرف نمودن مشکلات خود از قبیل تداخل کاری، دوباره کاری، بی نظمی، ایجاد سازکار و کار نظارتی، افزایش بهره وری و بهبود عملکرد در کسب و کار خود بود. بدین منظور تصمیم به استقرار مدیریت فرایندهای کسب و کار و مکانیزاسیون فرایندها گرفت.

 

در این راستای از شرکت های مختلفی دعوت نمودند و آنها را مورد ارزیابی قرار دادند. تیم ما به دلیل پیشنهاد شگفت انگیز و ارائه راهکاری مناسب برنده شد.

 

در شروع مدیر پروژه تیم ما تصمیم به ایجاد واحد مدیریت فرایند در شرکت فن نیرو گرفت. پس از طی مقدامات و سازوکارهای اولیه، شروع به مصاحبه برای استخدام کرد. در میان بیش از ۱۰۰ رزومه دریافتی مدیر پروژه تصمیم گرفت دو نفر با تجربیات کم را که ویژگی های فردی مناسبی دارند را انتخاب و آنها را آموزش دهد.

 

هم اکنون بعد گذشت کمتر از سه ماه از فعالیت این دو نفر به همراه یک پیاده ساز که از طرف مدرسه مدیریت فرایند معرفی شد، مهمترین فرایندهای این شرکت پیاده سازی و عملیاتی کرده اند. قبل مدلسازی ساختار سازمانی شرکت فن نیرو در ویژوال پارادایم پیاده سازی و معماری فرایندی آن تهیه گردید. تا الان که حدود ۳ ماه از آغاز پروژه سپری شده است، تعداد ۲۰ فرایند شناسایی و ۵ فرایند مکانیزه شده اند.

 

مدیریت این پروژه بر عهده یکی از متخصصین با تجربه تیم مدرسه مدیریت فرایند بود و با استفاده از حداقل امکانات و نیروهای ارزان قیمت، موفقیت های قابل توجهی حاصل گردیده است و این راه همچنان ادامه دارد.

 

اگر در شرف انجام مدیریت فرایند در سازمان خود هستید، در خصوص مربی گری مدیریت فرایند بیشتر تحقیق کنید. 

 

دوره مدیریت فرایندهای کسب و کار

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .