عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره تخصصی آموزش ویژوال پارادایم در شرکت مارگارین
آموزش ویژوال پارادایم

در اسفند ماه سال ۹۷ یک دوره تخصصی آموزش نرم افزار ویژوال پارادایم در شرکت مارگارین با حضور کارشناسان حوزه مدیریت فرایند شرکت مارگارین توسط مدرسه مدیریت فرایند برگزار شد.

 

مارگارین اولین شرکت تولید کننده روغن گیاهی در ایران است که با برندهای خروس، آفتاب و آفتاب طلایی  در بین مردم شناخته شده است. این شرکت که در دی ماه سال ۱۳۳۲ با ظرفیت تصفیه ۸ تن روغن گیاهی در روز پا برپا شد و اکنون توانسته است با ظرفیت تولیدی ۱۰۰۰ تن در روز، سهم قابل توجهی در سفره خانوارهای کشورمان داشته باشد.

 

همانطور که میدانید در انجام پروژه های مدیریت فرایند قطعاً به دو نوع ابزار نیاز داریم که به هیچ وجه به جای یکدیگر نمی توانند به کار روند. دسته اول نرم افزارهای مدلسازی و تجزیه و تحلیل فرایندها هستند و دسته دوم نرم افزارهای BPMS. به دسته اول به اصطلاح CaseTool نیز اتلاق میشود. کاربرد CaseTool ها در ۴ فاز اول مدیریت فرایند (معماری، مدلسازی، تحلیل و بازطراحی) و کاربرد BPMS ها در دو فاز بعدی یعنی پیاده سازی فرایندها و پایش و کنترل آنها است.

 

مدیریت فرایندهای سازمان بدون بکارگیری CaseTool مثل ویژوال پارادایم امری بسیار زمانبر، پرهزینه، همراه با اشتباه، دوباره کاری و قطعا خطای انسانی خواهد بود. جالب است بدانید که هنوز برخی از سازمان‌ها فرایندهایشان را در نرم افزار Visio مدل می‌کنند.

 

از میان ابزارهای فوق، نرم افزار Visual Paradigm از قابلیت های بیشتری برخوردار بوده و یکی از مناسب ترین ابزارهای موجود در دسترس برای سازمان‌ها و کارشناسان ایرانی جهت انجام پروژه‌های مدیریت فرایند است.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .