عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره مدیریت فرایند در شرکت برق منطقه ای خوزستان
آموزش مدیریت فرایند

برگزاری دوره مدیریت فرایند در شرکت برق منطقه ای خوزستان

در مرداد ماه سال جاری دوره آموزشی مدیریت فرایند در شرکت برق منطقه ای خوزستان توسط مدرسه مدیریت فرایند و با تدریس مهندس رمضانی برگزار شد.

 

چند نکته این دوره را متمایز ساخت که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

  • با توجه به اینکه شرکت برق منطقه ای خوزستان در شرف آغاز پروژه معماری سازمانی است، در این دوره به توضیح و تحلیل جایگاه مدیریت فرایند و معماری سازمانی نسبت به یکدیگر پرداخته شد. علت این موضوع تسلط مدرس به هر دو حوزه یعنی معماری سازمانی و مدیریت فرایند میباشد. نکته جالب این است که علیرغم همپوشانی دو حوزه معماری سازمانی و مدیریت فرایند و کمکی که مدیریت فرایند به استقرار معماری سازمانی خواهد کرد، هنوز بسیاری از شرکت ها و حتی مشاورین فعال از این موضوع غافل بوده و سازمان را دچار دوباره کاری میکنند.

 

  • یکی از دغدغه های مطرح توسط برخی از واحدهای ستادی این مجموعه، استقرار سیستم ERP در شرکت برق منطقه ای خوزستان است لیکن توضیحات مفصلی در مورد جایگاه سیستم های ERP و مدیریت فرایند نسبت به یکدیگر توسط مهندس رمضانی ارائه شد. مهندس رمضانی در حوزه استقرار نرم افزار ERP دارای تجربه در سطح چند پروژه بزرگ کشوری هستند از اینرو تبیین جایگاه مدیریت فرایند به عنوان یکی از پیش نیازهای استقرار ERP دراین دوره مطرح گردید.

 

  • برگزاری یک سمینار دو ساعته در انتهای روز اول برای مدیران این مجموعه جهت آشنایی بیشتر آنها با مقوله مدیریت فرایند، پیش نیازهای استقرار مدیریت فرایند، جایگاه مدیریت فرایند نسبت به معماری سازمانی و نرم افزارهای ERP و پرسش و پاسخ

 

  • مستندات تهیه شده در پروژه معماری سازمانی شرکت برق منطقه ای تهران به عنوان پایلوت پروژه معماری سازمانی شرکت های برق منطقه ای توسط مهندس رمضانی مرور و توصیه هایی جهت ارتقا کیفیت و کاربردی تر شدن معماری سازمانی در شرکت برق منطقه ای خوزستان ارائه شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .