عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره Bonita BPMS در گروه نرم افزاری پیوست
آموزش-Bonita-BPM

برگزاری دوره Bonita BPMS در  گروه نرم افزاری پیوست

 

گروه نرم افزاری پیوست پنجمین شرکت بزرگ نرم افزاری است که مدرسه مدیریت فرایند در آن دوره Bonita BPMS برگزار کرده است.

 

البته نرم افزارهای BPMS دیگری مثل Bizagi، Activiti BPMS، Processmaker و  Cummunda BPMS نیز توسط مدرسه مدیریت فرایند در شرکت های نرم افزاری آموزش داده شده است.

 

 

البته بسیاری از سازمان ها و شرکت های غیرنرم افزاری نیز این نرم افزارهای BPMS را آموزش دیده اند. کاربرد اصلی آموزش نرم افزارهای BPMS برای شرکت های غیر نرم افزاری آشنایی با قابلیت های سیستم های BPMS استاندارد جهت درک شاخص ها و مشخصه های نرم افزارهای BPMS و تشخیص نرم افزارهای کیفیت و بدون کیفیت از یکدیگر است.

 

البته شاید علت استقبال از آموزش نرم افزار توسط شرکت های نرم افزاری این است که این نرم افزار در عین حال که متن باز است، بیشتر شبیه Bizagi است. نرم افزار Bizagi جزء کاربردپسندترین نرم افزارهای BPMS در دنیا است

 

با همین نسبت، نرم افزار Bonita BPMS نیز به نوعی جزء نرم افزارهای Zero Code محسوب می شود. البته Zero Code بودن به این معنی نیست که هیچ کد نویسی در نرم افزار BPMS لازم نیست بلکه در مقایسه با نرم افزارهای Codeless کد نویسی کمتری احتیاج است.

 

نرم افزارهای BPMS به اصطلاح Zero Code این مزیت را دارند که نسبت به نرم افزارهای BPMS به اصطلاح Codeless، سرعت ساخت و تولید نرم افزار در آنها بالاتر است ولی در عوض نرم افزارهای Codeless انعطاف پذیری بیشتری دارند. نرم افزارهای Camunda BPMS و Activiti BPMS جزء نرم افزارهای مدیریت فرایند Codeless به شمار می­روند.

 

نرم افزارهای Bizagi، Processmaker و تا حدودی Bonita BPMS جزء نرم افزارهای BPMS بدون کد یا Zero Code به شمار می­روند.

 

قابل توجه همراهان گرامی:

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید یک BPMS مناسب که بیشترین انطباق با خواسته ها و نیازمندی های شما را دارند، را برای سازمان خود با بهترین قیمت انتخاب نمایید.

 

مشاوره در امر ارزیابی، انتخاب و خرید نرم ­افزار امری شناخته شده و اجتناب­ ناپذیر در سطح دنیا محسوب می­گرددو خریداران نرم ­افزار پیش از اینکه وارد فاز خرید شوند، از طریق دریافت مشاوره از شرکت­های مشاوره، تا حدود زیادی ریسک­های ناشی از آنرا کاهش می­دهند.

 

با ما تماس بگیرید.  

۰۲۱۴۴۴۱۹۳۴۲

به اشتراک بگذارید :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .