عضویت در کانال مدیریت فرایند
گزارش برخی از اتفاقات مهم دوره بلند مدت مدیریت فرایند 1401
دوره بلند مدت مدیریت فرایند

تصویر بالا قاب پایینی دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند سال 1401 است. جای حدود 15 نفر از دوستان آنلاین خالی است.

 

در این مطلب برخی از مهم ترین اتفاقات این دوره را مرور خواهیم کرد.

 

این دوره طی 12 جلسه 8 ساعته پنجشنبه ها یک هفته در میان با حضور 45 نفر از علاقه مندان و متخصصان حوزه مدیریت فرایند برگزار شد. بعد از این 12 جلسه وارد فاز پشتیبانی 12 ماهه شدیم.

 

البته یک نکته مهم وجود دارد: بصورت رسمی پشتیبانی 12 ماهه است ولی در واقعیت تا زمان نامحدودی در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

 

در  این دوره اتفاقات بسیار جالبی افتاد که در آینده بصورت کاملتر به آنها خواهیم پرداخت ولی ذکر چند نکته بصورت کلی خالی از لطف نیست:

  • برگزاری جلسات کوچینگ شخصی با دوستان شرکت کننده و علاقه مند. برای ترسیم مسیرنمای فعالیت هر یک از شرکت کنندگان بصورت اختصاصی و با توجه به استعدادها و علاقه مندی های هر شرکت کننده، جلساتی بصورت خصوصی با آنها برگزار شد.

 

  • همراه بردن شرکت کنندگان در جلسات استخراج معماری فرایندها در چند نمونه از پروژه های واقعی. جهت درک بهتر و عملیاتی تر از مقوله مهم معماری فرایندها، تعدادی از دوستان علاقه مند شرکت کننده در دوره، به همراه همکاران ما در پروژه های مربوط به استخراج معماری فرایندها حضور یافته و در آینده نیز این حضور ادامه خواهد داشت.

 

  • همراه بردن شرکت کنندگان در جلسات مدلسازی فرایندها در چند نمونه از پروژه های واقعی و کارگاه های برگزار شده برای مشتریان. به منظور کسب مهارت و تجربه حضور در جلسات مصاحبه جهت مدلسازی فرایندها و ترسیم نمودارهای BPMN2 وضعیت موجود و تحلیل و بهبود فرایندها، تعدادی از شرکت کنندگان دوره بلند مدت به همراه همکاران ما در جلسات مربوط به مدلسازی فرایندها حضور یفاتند که این اقدام کماکان ادامه خواهد داشت.

 

  • برگزاری چندین جلسه بوت کمپ مدلسازی فرایند. در طول دوره 3 بوت کمپ مدلسازی فرایند و یک بوت کمپ فرایندکاوی برگزار گردید. در بوت کمپ های مدلسازی شرکت کنندگان به گروه های 5-6 نفره تقسیم شده و هر گروه اقدام به مدلسازی یک یا دو فرایند واقعی نمود و اشکالات آنها توسط تیم مدرسین مدرسه مدیریت فرایند برطرف شد. البته یک تاریخ را در هر ماه مشخص کردیم تا با دوستان هر ماه یک دورهمی و جلسه بوت کمپ داشته باشیم.

 

  • حذف بخش مربوط به معرفی نرم افزارهای BPMS ایرانی

 

  • یک پروژه کامل معماری سازمانی مرور شد و تمام مستندات آن در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

  • یک پروژه کامل مدیریت فرایند مرور شد و تقریباً اکثر مستندات آن در اختیار برخی از دوستان شرکت کننده قرار گرفت.

 

 

 

  • امکان حضور شرکت کنندگان دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند در 4 وبینار: آزمون های بین المللی مدیریت فرایند، وبینار عوامل کلیدی موفقیت مدیریت فرایند، وبینار معرفی مدل مرجع Score، وبینار اصول و نکات بازاریابی در حوزه مدیریت فرایند بصورت رایگان

 

تقریباً هیچ یک از موارد ذکر شده جزء تعهدات اولیه ما در مورد دوره بلند مدت نبوده است لیکن ولی با جان و دل در خدمت عزیزان بودیم و هستیم. برای همه دوستان عزیز شرکت کننده در این دوره آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .