عضویت در کانال مدیریت فرایند
دومین کنفرانس مدیریت فرایند چگونه گذشت؟
کنفرانس مدیریت فرایند

 

قابل توجه دوستان عزیز
مدرسه مدیریت فرایند در برگزاری کنفرانس مدیریت فرایند هیچ مشارکتی ندارد

 

 

دومین کنفرانس مدیریت فرایند به عنوان بزرگترین رویداد مدیریت فرایند کشور در 28 دی ماه 1401 با حضور نزدیک به 350 علاقه منده برگزار شد.

 

برخی از نکات ویژه این کنفرانس را می توان چنین برشمرد:

  • این کنفرانس نسبت به کنفرانس قبلی یک گام به جلوتر بود. در واقع در کنفرانس اول سعی شده بود کلیات حوزه مدیریت فرایند مطرح شود در حالیکه در کنفرانس دوم یکی از حوزه های تخصصی و مدرن حوزه مدیریت فرایند یعنی فرایندکاوی محوریت داشت.

 

آموزش مدیریت فرایندهای کسب و کار

 

  • برای اینکه زبان مشترک بین تمام شرکت کنندگان وجود داشته باشد، پیش از آغاز کنفرانس فیلم 7 ساعته آموزش مدیریت فرایندهای کسب و کار در اختیار علاقه مندان قرار گرفته بود تا تمام عزیزان از یک پایه و بیس حداقلی برخوردار باشند.

 

  • برگزاری دو کارگاه جانبی. در دومین کنفرانس مدیریت فرایند دو کارگاه جانبی برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان عزیز قرار گرفت. کارگاه معرفی استانداردهای DMN و CMMN و کارگاه معرفی ابزارهای فرایندکاوی. ظرفیت در نظر گرفته برای سالن این کارگاه ها تقریباً تکمیل شده بود.

 

آموزش فرایندکاوی

 

  • 4 وبینار رایگان به عنوان هدیه. به شرکت کنندگان در این کنفرانس چهار هدیه ویژه تقدیم شد. امکان شرکت رایگان در 4 وبینار. وبینار اول: معرفی گواهی نامه های بین المللی مدیریت فرایند. وبینار دوم: عوامل کلیدی موفقیت مدیریت فرایند. وبینار سوم: معرفی مدل مرجع Score و وبینار چهارم: اصول و نکات بازاریابی در مدیریت فرایند

 

  • میهمان خارجی کنفرانس پروفسور مارلون دوماس نویسنده کتاب فوق العاده Fundamentals of Business Process Management بودند. موضوع سخنرانی ایشان بهبود فرایندها از طریق بکارگیری فرایندکاوی بود که با ترجمه همزمان صورت گرفته مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

کنفرانس مدیریت فرایند

 

  • حضور برند پروسس آنالیست به عنوان نماینده انحصاری نرم افزار فرایندکاوی Disco . پراسس آنالیست نماینده انحصاری شرکت – Fluxicon نرم افزار Disco در ایران است. پس از بررسی دقیق، نرم‌افزارهای فرایندکاوی توسط تیم پروسس آنالیست، نرم افزار Disco به عنوان برترین ابزار فرایندکاوی در جهان جهت پیاده سازی انتخاب و طی توافق نامه ای با شرکت Fluxicon، پس از احراز صلاحیت، پراسس آنالیست نماینده انحصاری شرکت – Fluxicon نرم افزار Disco در ایران شد.

 

 

  • حضور شرکت کنندگان دوره بلند پرورش متخصص مدیریت فرایند بصورت فعال و بدون پرداخت هزینه از دیگر نکات برجسته این کنفرانس به شمار می رفت که از همه عزیزان کمال تشکر را داریم.
  • حضور شرکت محترم و معظم فولاد هرمزگان به عنوان دومین شرکت بزرگ تولید کننده فولاد در کشور به عنوان حامی کنفرانس

 

نکته آخر:

مانند مدرسه مدیریت فرایند در حوزه مدیریت پروژه چند برند فعال هستند که به نوعی رقیب یکدیگر به شمار میروند لیکن در زمینه برگزاری کنفرانس مدیریت پروژه و اقدامات این چنینی، دوشادوش یکدیگر اقدام به برگزاری چنین رویدادهایی می نمایند. دومین کنفرانس مدیریت فرایند را بدون هیچ کمکی برگزار کردیم در حالیکه میشد با مشارکت و هم افزاریی با سایر فعالین این حوزه این اقدام صورت گیرد. البته این پیشنهاد بارها توسط تیم ما به برخی از آنها ارائه شده بود.

 

مدیریت فرایندهای کسب و کار

 

کنفرانس مدیریت

 

 

 

آموزش مدیریت فرایند

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .