عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره آموزش مدیریت فرایند در شرکت توزیع برق یزد
مدیریت فرایند در توزیع برق

یکی از دلایل اهمیت برگزاری دوره مدیریت فرایند در شرکت های توزیع برق و برق منطقه ای، انجام پروژه معماری سازمانی توسط این سازمان ها است که از طرف شرکت توانیر بر عهده این سازمان ها واگذار شده است.

 

در سال‌های اخیر، شرکت توانیر به‌عنوان شرکت مادر تخصصی صنعت برق، اقداماتی در جهت توسعه معماری سازمانی در این صنعت انجام داده است که مهم‌ترین این اقدامات در قالب استخراج معماری مرجع، برای شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع برق و انجام پروژه معماری سازمانی در این سازمان ها است.

 

لیکن به دلیل برخی همپوشانی ها بین دو مقوله مدیریت فرایند و معماری و تقدم مدیریت فرایند نسبت به پروژه های معماری سازمانی، بهتر است شرکت ها پیش از پرداختن و انجام معماری سازمانی، اقدام به استقرار مدیریت فرایند نمایند. در پایین ترین سطح ممکن برگزاری دوره های آموزشی مدیریت فرایند پیش از آغاز پروژه های معماری سازمانی، منجر به ایجاد دیدگاه منطقی و صحیح نسبت به مقوله فرایندها در لایه کسب و کار معماری سازمانی خواهد شد.

 

شایان ذکر است مدرسه مدیریت فرایند سابقه تدریس در شرکت های مختلف توزیع برق و برق منطقه ای از جمله موارد زیر را دارا است و از این حیث بسیار پرتجربه به شمار میرود.

 

طی این دوره پس از بیان اهمیت و مزایای مدیریت فرایند و چرخه و فازهای اصلی، وارد مدلسازی فرایند شده و بیشتر این دوره به این موضوع اختصاص داشت.

البته به منظور حصول توانایی شرکت کنندگان به منظور مدلسازی در سطح پیاده سازی، فاز پیاده سازی از طریق نرم افزار BPMS پیش از آموزش فاز مدلسازی، آموزش داده شد.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .