عضویت در کانال مدیریت فرایند
دوره هوش مصنوعی در مدیریت فرآیند
هوش مصنوعی در مدیریت فرایند

در این دوره روش های کاربردی استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت فرآیند‌های کسب و کار آموزش داده می شود. پس از پایان این دوره شما قادر خواهید بود گام‌های اصلی چرخه مدیریت فرآیند شامل کشف و مدلسازی فرآیند‌ها، تحلیل و بهبود فرآیند و کنترل و پایش آن را با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی انجام دهید.

 

ضرورت شرکت در این دوره:

از زمان عرضه عمومی در سال گذشته، هوش مصنوعی مولد به سرعت تکامل یافته است و تأثیری دگرگون کننده در بخش‌های مختلف اعمال کرده است، مشابه تأثیر عمیقی که اختراع موتور بخار بر کسب‌وکارها در  قرن نوزدهم داشت. همانطور که موتور بخار تحولی در حمل و نقل، منسوجات، معدن و ماشین ابزار ایجاد کرد، هوش مصنوعی مولد با توانایی خود در ایجاد محتوای جدید، تصاویر، ویدئوها و دیگر اشکال خروجی های رسانه ای شبیه به محتوای ساخته شده توسط انسان، پتانسیل های بالقوه‌ای را در اختیار دارد تا اثری محو نشدنی بر روی هر صنعتی که با آن مواجه می شود ایجاد کند. با این وجود اثر هوش مصنوعی در بخش‌های خاص فنی و تخصصی حتی خیره کننده‌تر است. صنعت مدیریت فرآیند کسب‌وکار (BPM) یکی از این بخش‌ها است که در اوج این تحول قرار گرفته است.

 

طبق آمار سایت Statista هوش مصنوعی از حوزه‌های پیشرویی است که در آینده در طیق وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هوش مصنوعی در مدیریت فرایند

 

 

هوش مصنوعی

 


اهمیت هوش مصنوعی در BPM را می توان به چند مرحله کلیدی تقسیم کرد:

 

  1. هوش مصنوعی در کشف فرآیند و نقشه برداری: هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار فرآیندهای کسب و کار را با تجزیه و تحلیل داده های سیستم های مختلف شناسایی و ترسیم کند. این کار کمک می کند بر اساس متن یا صدای ذینفعان فرآیند مدلهای فرآیندی را ایجاد کنید.

 

  1. هوش مصنوعی در تحلیل و بهینه سازی فرآیند: الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند داده های فرآیند تاریخی را برای شناسایی ناکارآمدی ها، گلوگاه‌ها و زمینه های بهبود تجزیه و تحلیل کنند. تجزیه و تحلیل پیش‌گویانه می‌تواند نتایج آینده را پیش‌بینی کند و بهینه‌سازی‌هایی را برای ساده‌سازی گردش کار پیشنهاد کند.

 

  1. هوش مصنوعی در اتوماسیون فرایندها: ابزارهای اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند تصمیم گیری های پیچیده را در فرآیندها انجام دهند و اتوماسیون کارهایی را که نیاز به هوشمندی دارند، مانند تجزیه و تحلیل داده ها، تأییدیه ها و تعامل با مشتری، فراتر از اتوماسیون سنتی مبتنی بر قوانین، ممکن می سازند.

 

  1. هوش مصنوعی در نظارت فرآیند و تشخیص ناهنجاری: هوش مصنوعی می تواند به طور مداوم فرآیندها را در زمان واقعی نظارت کند و انحرافات یا ناکارآمدی ها را شناسایی کند و متخصصان BPM را در مورد مسائل قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی آگاه کند. این به حفظ عملکرد فرآیند در سطوح بهینه کمک می کند.

 

  1. هوش مصنوعی در بینش پیش بینی و تجویزی: هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل عملکرد گذشته و شناسایی روندها، بینش های پیش گویانه را ارائه می دهد. همچنین می‌تواند توصیه‌هایی را برای بهبود فرآیند ارائه دهد و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به طور فعال گردش کار را تنظیم کنند.

 

با ادغام هوش مصنوعی در هر یک از این مراحل، متخصصان BPM می توانند پیشرفت های قابل توجهی در کارایی، دقت و نتایج کسب و کار داشته باشند.


زمان برگزاری:

  • شروع از 20 آذر 1403
  • سه شنبه‌ها ساعت 18 الی 21
  • 2 جلسه 3 ساعته مجموعا 6 ساعت

محل برگزاری:
بصورت آنلاین- در بستر اسکای روم

هزینه سرمایه گذاری:

  • ثبت نام ده نفر اول: یک میلیون و نهصد هزار تومان
  • ثبت نام ده نفر دوم: دو میلیون و پانصد هزار تومان

با شرکت در این دوره چه چیزهایی به دست خواهید آورد؟

شرکت در کلاس ها:

در این دوره، شما با دانش هوش مصنوعی و نحوه استفاده آن در مدیریت فرآیندها آشنا می‌شوید. در این دوره ضمن یادگیری اهمیت و کاربرد هوش مصنوعی با ابزارهای توسعه یافته برای کشف فرآیند، تحلیل و بهبود فرآیندها با هوش مصنوعی آشنا خواهید شد.

 

فیلم کامل دوره:

در صورتی که نتوانستید در برخی از جلسات حضور داشته باشید، نگران نباشید. پس از پایان دوره این امکان را دارید که فیلم جلسات را مشاهده کنید و حتی سوالات خود را در گروه مطرح و پاسخ دریافت کنید.

 

دریافت گواهی نامه:

به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهی معتبر از سوی مدرسه مدیریت فرایند تقدیم می‌گردد.

 

به اشتراک بگذارید :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .