عضویت در کانال مدیریت فرایند
شروع پروژه مدلسازی و اجرای فرایندهای شرکت لافارر در نرم افزار BPMS
مربی گری مدیریت فرایند

محصولات تخصصی لافارر به پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بهره گیری از دانش روز اروپا و توان علمی متخصصین این رشته در پاییز سال ۱۳۸۸ در شرکت لابراتوارهای بین المللی وتحقیقاتی دکتر کامکار تولید و پس از طی مراحل مختلف کیفی و تست ها و بررسی های کلینیکی در جهت رفع مشکلات و نیازهای مصرف کنندگان عرضه گردید. احترام به خواسته مصرف کنندگان، بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و ارائه محصولات باکیفیت عالی همواره از اهم اولویت های لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکترکامکار در تولید محصولات لافارر بوده است.


این شرکت در سال ۹۷ تصمیم گرفته است فرایندهای خود را شناسایی و آن‌ها را با کمک BPMS های کم هزینه از جمله open source ها پیاده‌سازی کند. در این راستا تیم ما مطابق با ماموریت خود مبنی بر ارائه خدمت مربی‌گری فعالیت خود را در این شرکت آغاز نموده است.


تیم ما در خدمت مربی‌گری خود شرایطی را ایجاد می‌کند تا شرکت‌‌های کارفرما با هزینه‌هایی بسیار کمتر از هزینه‌های معمول، مهارت و دانش لازم و کافی جهت اجرای پروژه های مدیریت فرایند خود را به دست آورده و در طول مربی گری چندین محصول نیز تولید شود. در اینجا منظور از محصول فرایندهای مدلسازی شده و پیاده سازی شده در نرم افزارهای BPMS است. این کار از طریق شناسایی، مدلسازی، تحلیل – در case tools- و پیاده‌سازی فرایندها در BPMS مناسب همان شرکت انجام می‌شود و ضمن ایجاد توانمندی در کارکنان آن شرکت جهت انجام تمام این مراحل،‌ مدیران مجموعه نیز نسبت به فرایندهایی که باید انجام دهند آگاه می‌شوند.


در طی این خدمت‌رسانی در مدتی زمانی کوتاه (معمولا کمتر از دو ماه) اولین دستاوردها به صورت نرم‌افزار قابل بهره‌بردای توسط کارکنان آن شرکت خواهد بود.


از این صفحه میتوانید در مورد نحوه انجام مربی گری پروژه های مدیریت فرایند اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .