عضویت در کانال مدیریت فرایند
دعوت به همکاری از متخصصین حوزه مدیریت فرایند بصورت ساعتی و پروژه ای
مدیریت فرایند

در طول ۱۵  سال تجربه حضور در حوزه مدیریت فرایند و تجربه یک سال و نیم گذشته که بر روی برگزاری دوره های آموزشی تمرکز ویژه ای داشتیم، پیشنهادات زیادی جهت انجام پروژه های مدیریت فرایند دریافت میکردیم لیکن به دلیل کمبود منابع (نیروی متخصص)، فرصت انجام چندین پروژه همزمان برایمان مقدور نبود.

حالا با توجه به تجربیات موفق پشت سر گذاشته در نظر داریم با همکاری متخصصین، اقدام به راه اندازی دپارتمان اجرای پروژه های مدیریت فرایند بصورت تخصصی نماییم.

 

منتها سبک اجرای پروژه های مدیریت فرایند توسط تیم ما با سایرین کمی متفاوت است که برخی از تفاوتها عبارتند از:

  • بر خلاف سایر شرکت ها، قائل به این موضوع هستیم که باید فرایند و چرخه مدیریت فرایند را بطور کامل پیاده کنیم. یعنی اعتقاد داریم صرفاً مدلسازی فرایندهای وضعیت موجود ارزش افزوده چندانی برای مشتری به همراه نخواهد داشت و بایستی بعد از مدلسازی وارد پیاده سازی و اجرای فرایندها شویم که بهترین ابزار جهت پیاده سازی فرایندها، سیستم های BPMS هستند. پس باید فرایندهایی که مدل میشوند را در یک سیستم BPMS مناسب مشتری پیاده کنیم.
  • استقرار و پیاده سازی مدیریت فرایند در شرکت ها و سازمان ها توسط منابع و نیروهای داخلی مشتری به دلایل مختلف باعث میشود این پروژه ها به مراتب کم هزینه تر و مفید تر نسبت به زمانی باشد که اینکار توسط پیمانکاران مدیریت فرایند انجام میشود. در نتیجه رویکرد ما در اجرای این پروژه ها پس از آموزش مشتری، مربی گری خواهد بود تا مجری
  • نقش مربی در شرکت های مشتری به این تریتب است که ابتدا اقدام به شناسایی فرایندهای با اولویت نموده و سپس آنها را با حضور متخصصین مشتری منطبق با استاندارد BPMN مدلسازی مینماید. در ادامه از فرایندهای مدلسازی شده، یک یا دو نمونه را در نرم افزار BPMS پیاده سازی خواهد نمود. البته با توجه به اینکه معمولاً مربیان بطور ۱۰۰ درصدی نمیتوانند فرایند های مورد نظر را در نرم افزار BPMS پیاده کنند، یک متخصص BPMS در مواقع نیاز به عنوان همکار به آنها اضافه شده و کار آنها را در در مورد BPMS تکمیل خواهد کرد.
  • نفراتی میتوانند به عنوان مربی ایفای نقش نمایند که شرایط احراز زیر را داشته باشند:
    • تسلط بر کلیات و چرخه مدیریت فرایند
    • تسلط بر استاندارد BPMN جهت مدلسازی فرایندها
    • تسلط بر ابزار ویژوال پارادایم
    • آشنایی خوب با یکی از نرم افزارهای BPMS ترجیحاً پروسس میکر
    • همچنین داشتن حداقل ۷ سال سابقه در حوزه های مرتبط شرط لازم دیگری است.
    • زمان خالی که باید برای اینکار اختصاص دهند حداقل هفته ای دو نصف روز یا یک روز کامل است.

 

برای آماده سازی و ایجاد زبان مشترک بین داوطلبین مربی گری، بعد از اینکه عضو کانال تلگرامی مربوطه شدند، وبینار یا یک دوره حضوری جهت آموزش به این عزیزان برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است سیر مطالعاتی جهت تسلط دوستان به در کانال تلگرام مربوطه ارائه خواهد شد.

درصورتیکه از شرایط احراز فوق برخوردار بوده و مایل به همکاری هستید، به تلگرام اقای مهندس علی اکبری پیام داده و رزومه ود را ارسال فرمایید.

@aliakbari_BPM

در صورت تایید اولیه با شما تماس گرفته خواهد شد.

پس از طی سیر مطالعاتی و شرکت در دوره آموزشی آزمونی جهت تعیین سطح از داوطلبین اخذ خواهد شد.

در مورد مبالغ و میزان حق الزحمه دریافتی مربیان که مبلغ قابل توجهی نیز خواهد بود در کانال مربوطه اطلاع رسانی ها انجام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .