عضویت در کانال مدیریت فرایند
انتشار کتاب آموزش Processmaker
کتاب آموزش Processmaker

قابل توجه علاقمندان به BPMS و نرم افزار Processmaker

نرم افزار پروسس میکر جزء نرم افزارهای BPMS تقریباً سبک و خوش دست در سطح دنیا به شماره میرود. این نرم افزار در چند وضعیت شامل رایگان و نسخه سازمانی و حرفه ای ارائه می شود. بدیهی است نسخ سازمانی و حرفه ای رایگان نیستند و باید برای استفاده از آنها اقدام به پرداخت هزینه نمود. منتها به واقع در پیاده سازی فرایندها در پروسس میکر نیاز چندانی به ماژول ها و قابلیت های موجود در نسخه های پولی این نرم افزار نیست.

در همین راستا و به منظور آشنایی بیشتر علاقه مندان اقدام به تهیه کتاب آموزش نرم افزار Processmaker به عنوان اولین مرجع یادگیری این نرم افزار در کشور کرده ایم که به زودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.


این کتاب با زبانی ساده به معرفی بخش های مختلف نرم افزار پروسس میکر پرداخته است و به منظور آغاز راه گزینه بسیار مناسبی است که با این ابزار ارزشمند آشنا شده و ساخت فرایند را شروع کنید.

 

نرم افزار پروسس میکر در چند وضعیت شامل رایگان و نسخه سازمانی و حرفه ای ارائه می شود. بدیهی است نسخ سازمانی و حرفه ای رایگان نیستند و باید برای استفاده از آنها اقدام به پرداخت هزینه نمود. منتها به واقع در پیاده سازی فرایندها در پروسس میکر نیاز چندانی به ماژول ها و قابلیت های موجود در نسخه های پولی این نرم افزار نیست.

گفتنی است سازمان ها و شرکت های زیادی در کشور از این نرم افزار به خوبی بهره برداری می کنند و چند شرکت نرم افزاری در ایران اقدام به ایجاد تغییرات اندکی در ظاهر پروسس میکر نموده و آنرا به فروش میرسانند.


این کتاب که تالیف مهندس رمضانی است، از ۸ فصل اصلی تشکیل شده است و در حدود ۳۲۰ صفحه می باشد.

در مطلب بعدی میتوانید فهرست مطالب این کتاب را مشاهده نمایید.

نکته مهم دیگر در خصوص کتاب این است که قرار است بصورت الکترونیکی و از طریق پرداخت آنلاین از طریق همین سایت برای علاقه مندان قابل خریداری باشد.

 


امید است با یادگیری نرم افزارهای BPMS بتوانید با هزینه بسیار پایین سازمان خود را از این تکنولوژی ارزشمند بهره مند سازید.


 

        برای خرید آنلاین کلیک کنید:

 


برای فراگیری پروسس میکر در کارگاه آموزشی ما شرکت کنید. 

 

کارگاه آموزشی پروسس میکر

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .