عضویت در کانال مدیریت فرایند
کارگاه آموزش پروسس میکر
نرم افزار پراسس میکر

این دوره ماژول دوم از دوره بلند مدت سال 1403 است ولی علاقه مندان می توانند در این دوره بصورت مستقل شرکت (بدون نیاز به ثبت نام در دوره بلند مدت) شرکت کنند. 

در واقع این دوره گام دوم (ماژول دوم) از دوره بلند 1403 است.

 


نکته بسیار مهم: چرا این دوره (آموزش نرم افزار پروسس میکر) ماژول دوم دوره بلند مدت است؟

همانطور که می دانید کاربرد نرم افزارهای BPMS در فاز پیاده سازی فرایندها است و توسط یک تیم مستقل از تیم مدلسازی و تحلیل فرایندها انجام میشود.

در واقع فاز پیاده سازی فرایندها در نرم افزارهای BPMS معمولا توسط Developer ها انجام میشود که تا حدودی رنگ و بوی IT داشته و با تخصص مدلسازی و تحلیل فرایندها متفاوت است.

این موضوع در تصویر پایین نیز مشخص شده است:

دوره مدیریت فرایندهای کسب و کار

 

منتها به چند دلیل لازم است که تحلیلگران فرایند، حتما نرم افزار BPMS بلد باشند.

 

دلیل اول: معمولاً در پروژه های مدیریت فرایند، مدلسازی فرایندها به گونه ای که است که در هنگام پیاده سازی نیاز به بازنگری، اصلاح و تکمیل آنها وجود دارد. در واقع یک دوباره کاری اساسی ایجاد شده و تیم پیاده سازی مجبور است دوباره فرایندها را مدلسازی کند. یکی از مهم ترین روش های پیشگیری از این اتفاق این است که تیم مدلسازی و تحلیل فرایند، تا حدود قابل توجهی نرم افزار BPMS بلد باشد. بنابر این یادگیری حداقل یک نرم افزار BPMS برای مدلسازان، بر روی کیفیت و سطح مدلسازی آنها تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

 

دلیل دوم: کسانی که می خواهند به مشاور و متخصص حرفه ای مدیریت فرایند تبدیل شوند، باید بتوانند به سازمان ها بر اساس نیازشان پیشنهاد دهند که کدام نرم افزار BPMS برای آنها مناسب تر است. از طرفی نرم افزار پروسس میکر یکی از نرم افزارهای در دسترس و ارزان قیمت در بازار ایران به شمار می رود و شرکت های زیادی نیز از این نرم افزار استفاده می کنند. در نتیجه یادگیری نرم افزار پروسس میکر برای این دسته از علاقه مندان ضروری است.

 

دلیل سوم: کسانی که در دوره های مدیریت فرایند شرکت می کنند، تبدیل به مدلساز و تحلیلگر فرایند خواهند شد ولی می توانند پا را فراتر نهاده و در نقش یک Developer (کسی که فرایندها را در نرم افزار BPMS پیاده سازی میکند) نیز ظاهر شوند. این موضوع خصوصا در کسب و کارهای کوچک و متوسط بیشتر مشاهده میشود. یعنی این نوع از کسب کارها علاقه مندد به همکاری با متخصصینی هستند که هم مدلسازی و تحلیل فرایند بلد بوده و هم بتواند فرایندها را در نرم افزار BPMS پیاده سازی کند. از سوی دیگر به دلیل اینکه نرم افزار پروسس میکر برای این دسته از کسب و کارها مناسب است، برای متخصصینی که می خواهند در این دسته از کسب و کارها فعالیت کنند، یادگیری پروسس میکر یک مزیت عالی به شمار میرود.

 


زمان برگزاری

  • پنجشنبه 31خرداد 1403 از ساعت 9-13
  • پنجشنبه 7 تیر 1403 از ساعت 9-13
  • پنجشنبه 14 تیر 1403 از ساعت 9-13
  • پنجشنبه 21 تیر 1403 از ساعت 9-13

جمعا به مدت 16ساعت


نحوه برگزاری:
بصورت حضوری

هزینه سرمایه گذاری:

  • ثبت نام ده نفر اول: دو میلیون و نهصد تومان
  • ثبت نام ده نفر دوم: سه میلیون و پانصد تومان


Process Maker  (پروسس میکر) محصول شرکت Colosa  به عنوان یک نرم افزار BPMS متن باز رایگان برای مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی است که با توجه به رایگان بودن از قابلیت های قابل توجهی برخوردار است.

 

آیا میدانید:

آیا میدانید نرم افزار پروسس میکر (Processmaker) پرکاربردترین نرم افزار BPMS در کشور ما است؟

آیا میدانید بیش از ۱۰ شرکت نرم افزاری در ایران نرم افزار رایگان پروسس میکر (Processmaker) را میفروشند؟

آیا میدانید بیش از حداقل ۵۰۰ شرکت و سازمان ایرانی از نرم افزار پروسس میکر (Processmaker) استفاده میکنند؟

 


برخی از مهم ترین سرفصل های آموزشی عبارتند از:

  • آموزش دانلود، نصب و لاگین در نرم افزار Process Maker
  • نصب زبان فارسی و اعمال تغییرات روی لیبل های قسمت های مختلف نرم افزار
  • تعریف کاربران، گروه های کاربری، دپارتمان ها و نقش ها
  • اختصاص مجوز به نقش ها، اختصاص نقش به کاربران، اختصاص کاربران به گروه ها و دپارتمان ها
  • منابع، محیط، تنظیمات و لاگ (لوگو، تاریخ و زمان، پوسته، ورود به سیستم، وب سرویس ها)
  • آشنایی با میز کار و محیط کاربری نرم افزار Process Maker (ایجاد کار جدید، پیش نویس،پیگیری کارها،توقف کارها، خلاصه کارها،یاداشت های روی کار،جستجو، لیست اسناد موجود،بازنگری کارها، ناظر فرآیند)
  • آموزش طراحی فرایندها، زیرفرآیندها، وظیفه ها، اختصاص کاربران به وظیفه ها، محدودیت زمانی وظایف، مجوزها، ایجاد درگاه برای فرآیندها، نسخه بندی فرآیند
  • آموزش طراحی فرم ها، زیر فرم ها، استفاده از پنل ها، نحوه استفاده از انواع فیلدها برای طراحی فرم های اطلاعاتی، اتصال فیلدها به بانک اطلاعاتی، تعریف متغییرها
  • طراحی و پیاده سازی جداول سیستم و گزارشی
  • آموزش پیاده سازی دروازه ها و به کار گیری انواع شروط ترتیبی و موازی
  • تعریف اسناد ورودی، کنترل روی اسناد ورودی، تعریف نسخه های مختلف برای اسناد، تعریف اسناد خروجی، تولید اسناد با فرمت word و pdf
  • ایجاد فضا های کاری مستقل از هم
  • برنامه نویسی در پروسس میکر

 

دوره آموزشی پروسس میکر, آموزش ProcessMaker

 

 

در ادامه طی کارگاه آموزشی شرکت کنندگان اقدام به ساخت چند فرایند واقعی مورد نظر خود نموده و با حضور مدرس، اشکالات آنها برطرف خواهد شد.

 


آیا میدانید:

آیا میدانید که ما سابقه برگزاری حدود 50 دوره آموزشی پروسس میکر (Processmaker) داریم؟  

شما با فراگیری این ابزار تنها طی یک دوره آموزشی نیازی به پرداخت هزینه جهت پیاده سازی پروسس میکر در سازمان خود نخواهید داشت.

این اتفاق تاکنون برای شرکت ها و سازمان های زیادی افتاده است. یعنی پس از شرکت در دوره آموزشی اقدام به راه اندازی موفق Processmaker در سازمان خود نموده اند. 

Process Maker تاکنون بیش از ۱،۰۰۰،۰۰۰ دانلود داشته است و هم اکنون توسط هزاران شرکت استفاده می شود. برخی از کاربران پروسس میکر شرکت هایی از قبیل تویوتا، لنووا و سونی هستند.

 

داستان موفقیت شرکت تویوتا در استفاده از BPMS پروسس میکر (ProcessMaker)

داستان موفقیت شرکت Lenovo در استفاده از BPMS پروسس میکر (ProcessMaker)

 


دوره آموزشی فرایند

 


نظر برخی از شرکت کنندگان قبلی دوره آموزشی پروسس میکر را بشنوید:

 

 

 

 

 


نرم افزار مدیریت فرایند پروسس میکر

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .