عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره آموزش BPM-BPMN-BPMS در گروه صنایع گیتی پسند
آموزش BPM

گروه صنایع گیتی پسند یکی از بزرگترین شرکت های بخش خصوصی در حوزه صنعت تاسیسات، ساختمان و سنگ بنای آن است که دارای مراکز تحقیقاتی پلیمر، مکانیک و برق و دو واحد تولیدی با سابقه حدود ۲۰ ساله در صنعت کشور است.

یکی از مهم ترین راهبردهای این شرکت این است که با استفاده از دانش روز دنیا و شناخت پتانسیل های داخلی انواع محصولات را در سه بخش ساختمان و شهرسازی، شیمیایی و پلیمری، کشاورزی و دامپروری تولید و به بازار عرضه نماید.

در همین راستا روزهای انتهایی بهمن ماه اقدام به برگزاری دوره آموزشی با ۳ محور BPM-BPMN-BPMS در این شرکت نمودیم.

این دوره با حضور ۱۵ مدیر و کارشناس از حوزه سیستم ها و روش های این شرکت و با تدریس مهندس رمضانی برگزار شد. در ابتدای دوره و به مدت ۳ ساعت چارچوب های مختلف مدیریت فرایند بیان شده و ریسک های انجام اینگونه پروژه  ها و راه حل های مقتضی در مورد هر یک از ریسک ها ارائه گردید. همچنین شیوه های انجام  پروژه  های مدیریت فرایند با حداقل هزینه توضیح داده شد.

در ادامه به منظور آشنایی حاضرین، ابتدا یک فرایند در نرم افزار بیز ای جی ساخته شده و سپس نرم افزار Processmaker آموزش داده شد. در ادامه شرکت کنندگان بصورت کارگاهی اقدام به ساخت یک نمونه فرایند در نرم افزار Processmaker نمودند و اشکالات آنها برطرف گردید.

در  بخش انتهایی کلاس نیز نرم افزار Visual Paradigm  معرفی و استاندارد BPMN2 با ذکر چندین مثال تشریح شد.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .