عضویت در کانال مدیریت فرایند
اهمیت بسته نرم افزاری BPM
کتاب آموزش BPM

برگرفته از کتاب ۱۰۰ راز مدیریت فرایند کسب و کار

 

بسته نرم ­افزاری فرایند کسب وکار، شامل برنامه ­های قدرتمندی است که می­تواند به راحتی وظایف BPM را به حالت اتوماتیک درآورند. بسته نرم­ افزاری BPM، جهت ارائه جریان کار و تهیه نقشه فرآیند، برنامه­ ریزی طراحی فرایند را انجام می­دهد.

 

ممکن است یک بسته کامل برنامه BPM، دارای اسناد، الگوها، امکان ارائه نمودار و صفحات گسترده باشد. شرکت­ها می­توانند به منظور بهبود مدیریت جریان فرایندها، از این فناوری­ها بهره ببرند. این امر می‌تواند مزایای بسیاری برای بهره­ وری شرکت به همراه داشته باشد. همچنین، می­توان با بهره ­گیری از مجموعه برنامه BPM، مدل­هایی از فرآیند کسب وکار ارائه نمود.

 

این قابلیت، سبب فایده بسیار زیاد این برنامه برای مدیران می‌شود، زیرا مدل­سازی فرایند با شیوه ­های دستی می­تواند دشوار باشد. نرم ­افزار مدیریت فرایند همچنین به مدیران اجازه می­دهد تا یک برنامه را برای محیط­ها یا شرایط کسب ­وکار مشابه تکرار کنند. متخصصان مدیریت می­توانند با دسترسی به وب­سایت‌های فروشندگان نرم­ افزارهای کسب­ وکار، بسته نرم افزاری کامل BPM را تهیه کنند. معمولاً برای انواع مختلف کسب ­وکار، انواع مختلفی از راهکارهای نرم­ افزاری در دسترس می­باشد. همچنین، بعضی بسته‌های BPM بیشتر مختص یک صنعت خاص هستند. در رابطه با این صنایع، برنامه مدیریت کسب­ وکار به نیازهای ویژه مربوط به بخش آنها پاسخ می­دهد. همچنین، برخی از بسته­ های نرم­ افزاری BPM را می­توان از طریق یک هاست یا سرور راه دور به کار گرفت.

 

شرکت­ها معمولا مشترک نرم­ افزار می­شوند. راه حل مدیریت فرایند با استفاده از هاست برای کسب ­وکارهای متوسط و کوچک­ مقیاس که فاقد سرور یا محیط IT مناسب هستند، ایده­ آل است. بسته مدیریت فرایند کسب و کار می‌تواند از طریق فراهم آوردن ابزارهایی برای اتوماتیک­سازی فرآیندهای کسب ­وکار، به شرکت­ها سود برساند. همچنین، بسته‌های BPM می‌توانند از طریق آسان­ سازی اجرا و برنامه­ ریزی مدیریت فرآیند، عملکرد شرکت را به میزان چشمگیری بهبود بخشند. مدیران می­توانند بیشتر بر فرایند تمرکز کنند، زیرا طراحی و برنامه‌ریزی فرآیند را می‌توان با برنامه‌های BPM به انجام رساند.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .