عضویت در کانال مدیریت فرایند
یک نکته: موسسه خدمات BPM منبع دانش مدیریت
کتاب آموزش BPM

برگرفته از کتاب ۱۰۰ راز مدیریت فرایند کسب و کار

یک موسسه BPM، یک سازمان ارائه دهنده خدمات اختصاصی مدیریت فرآیند کسب و کار است. این سازمان‌ها توسط رهبران صنعت در همکاری با روشنفکران کسب و کار و مدیران مدیریت ایجاد شده است. هدف اصلی موسسات BPM این است که خدمات باارزش، آموزش‌ و منابع مادی ارائه دهند و به محل مبادله ایده‌ها در موضوعات مربوط به نظریه و عمل مدیریت فرایند کسب و کار تبدیل شوند. هر متخصص مدیریت می‌تواند عضو موسسه BPM باشد. شرایط ثبت‌نام وجود دار دهرچند قبل از آن می‌توان عضو کامل یک موسسه شد.

 

تقریباً تمام موسسات مدیریت فرایند کسب و کار وب‌سایتی دارند که خدمات ارائه شده را نشان می‌دهد. در واقع می‌توان  با دانلود چندین گزارش رسمی، منبع بحث و مقالات مفید ایده‌ها و منابع مفیدی از وب‌سایت موسسات BPM را به دست آورد. هرکسی می‌تواند ایده‌های مدیریت فرایند خود را به کار گیرید زیرا وب‌سایت‌های موسسه BPM امکاناتی برای گزارشات رسمی و مقالات ارائه شده دارد.

 

مدیران و دانشگاهیان کسب و کار می‌توانند مفاهیم و شیوه‌های خود را برخلاف ایده‌های حرفه‌ای همکاران مطرح و بررسی کنند، زیرا مقالاتی که ارائه می‌شود می‌تواند توسط هر عضو این موسسه مورد انتقاد قرار گیرد. این کار می‌تواند ایده‌ها را غنی سازد و موارد آزموده‌شده می‌تواند به مدیران دیگر در همان صنایع کمک کند.

 

موسسات BPM، سازمانهای موثری هستند که مطمئنا می‌توانند به مدیران و متخصصان کسب و کار کمک کنند تا درک خود از مدیریت فرآیند را بهبود بخشند. درست مثل انجمن‌ها، این موسسات محل خوبی برای تبادل تجربیات و ایده‌هاست. اما به دلیل طیف گسترده‌ای از خدمات، اطلاعات و منابع مفیدی که یک موسسه BPM می‌تواند ارایه دهد، سودمندتر از انجمن‌های BPM است.

به اشتراک بگذارید :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .