عضویت در کانال مدیریت فرایند
سه دلیل منطقی یادگیری نرم افزار Bizagi

سه دلیل منطقی یادگیری نرم افزار Bizagi

 

این یک انتخاب نیست یک باید است.

طبق تحلیل گارنتر ۲۵ درصد از مهارت های یک تحلیلگر کسب و کار و فرایند مربوط به BPMS یا سیستم مدیریت فرایند است. یعنی شما به عنوان تحلیلگر فرایند باید حداقل به یک نرم افزار BPMS (سیستم مدیریت فرایند) استاندارد مسلط باشید. یکی از مهم ترین دلایل این موضوع این است که وقتی یک BPMS (سیستم مدیریت فرایند) را یادبگیرید، طوری فرایندها را مدلسازی میکنید که الزامات و خواسته های پیاده سازی فرایندها در نرم افزار BPMS (سیستم مدیریت فرایند) را تامین کند.

 

یکی دیگر از دلایل این امر که تحلیلگران فرایند نیز باید BPMS یاد بگیرند این است که سبک و شیوه تولید نرم افزار در دنیا دستخوش تغییر شده است و دیگر وظیفه تولید نرم افزار بر عهده برنامه نویسان نیست. خصوصاً نرم افزارهای فرایند محور که نقش تحلیلگران در آن قابل ملاحظه خواهد بود.

 

حال به این نکته توجه داشته باشید که سیستم های BPMS واقعی در دسترس و با کیفیت در کشور ما که تعداد آنها از ۱۰ مورد تجاوز نمیکند. در مطالب قبلی بارها به ۱۰ نرم افزار اشاره کرده ایم و همینطور گفته ایم که منطق و روال پیاده سازی فرایندها در تمام سیستم های BPMS با اندکی تفاوت تقریباً یکسان است.

 

پس بهتر است حال که میخواهیم یک نرم افزار BPMS را یاد بگیریم از کاربرپسند ترین آنها شروع کنیم. نرم افزار بیز ای جی در بین تمام این ده نرم افزار مدیریت فرایند، کاربرپسند ترین آنها به شمار میرود. حتی به اعتقاد بسیاری از متخصصین، کاربرپسند ترین نرم افزار BPMS دنیا است.

 

پس اولین دلیل منطقی برای یادگیری نرم افزار Bizagi ساده تر بودن یادگیری آن نسبت به بقیه است. البته کاربرپسند بودن بیز ای جی به معنی ضعف عملکردی این نرم افزار نیست.

 

دلیل دوم یادگیری Bizagi مقبولیت بالای آن در کشور ماست و سازمان ها و شرکت های زیادی اقدام به پیاده سازی این نرم افزار میکنند. پس منطقی است ابزاری را یاد بگیریم که از مقبولیت و اقبال بیشتری در سطح کشور برخوردار است.

 

دلیل دیگر اینکه باید بیز ای جی را یاد بگیریم این است که بیز ای جی جزء نرم افزارهای مدیریت فرایند Ziro Code محسوب میشود. سیستم های Ziro Code  همانطور که از نام شان مشخص است، در تبدیل فرایندها به سیستم مکانیزه یا الکترونیکی کردن فرایندها خیلی به کد نویسی احتیاح ندارند یعنی بخش اعظم یک فرایند را یک تحلیلگر فرایند بدون داشتن دانش برنامه نویسی می تواند پیاده سازی و مکانیزه نماید و نهایتاً ۱۰ تا ۲۰ در صد احتیاج می شود یک برنامه نویس بصورت پاره وقت در کنار تحلیلگر فرایند حضور داشته باشد. مثلاً جایی که بخواهیم یک وب سرویس بنویسیم یا ظاهر فرمی را تغییر دهیم.

 

حتی یکی از دلایلی که در بالا ذکر شد کافی است تا شما یادگیری نرم افزار Bizagi را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهید.

 

بیش از ۹ سال است که تیم ما با نرم افزار Bizagi در حال کارکردن است و از این جهت بسیار پرتجربه شده ایم. توصیه ما برای یادگیری نرم افزار بیز ای جی شرکت در دوره آموزشی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی شکل زیر کلیک کنید.

 

فیلم آموزش بیزاجی

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .